11 Haziran 2010 Cuma

Çok Faydalı İki Krem Önerisi

Ben biliyorsam herkes biliyordur" diye düşünüyordum ama kime bahsetsem "hadi yaa, var mıymış böyle bir krem?" tepkisini aldım. Meğer çok da yaygın değilmiş diyerek ihtiyacı olanları bilgilendireyim dedim.
Krem 1: Adı Dermatix Sigel Gel. Sezaryen sonrası izi azaltmaya yardım ediyor.

Çoğu annenin dikiş izinin kırmızı ve kabarık olduğunu duydum. Ben doğumdan sonra çok da düzenli kullanamadım ama buna rağmen izim çok çok silikleşti. 15 gr'lık tüp sanırım 1 ay yetiyor ama izin iyice belirsiz hale gelmesi için en az 2 ay kullanmak gerekiyormuş.



Krem 2: Asıl bomba krem bu. Adı EMLA. Acısız epilasyon hayali kuran kadınlar için bir nimet adeta. İçeriğindeki etken madde olan lidokaini diş jellerinden hatırlarsınız. Anestezik etkisi var. Epilasyon uygulanacak bölgeye en az 1 saat önceden sürerseniz zerre acı duymuyorsunuz. Banyodan sonra henüz gözenekler açıkken sürerseniz daha da etkili oluyor.
Ben hamileyken acıya daha da duyarlı olduğum zamanlarda keşfetmiştim. Doktorum kremin güvenli olduğunu teyit ettikten sonra hamileliğimin sonuna kadar kullandım.
Bu arada aklınızdan geçen sorunun cevabı :Evet, vücudunuzun her bölgesi için kullanabilirsiniz ;)

Hadi bu kıyağımı unutmayın...



Posted by Picasa

11 yorum:

  1. Gerçekten çok faydalı olmuş Hülya , teşekkürler. Ben doğum yapalı neredeyse 3 yıl oldu. Şimdi kullansam bir faydası olurmuki?

    YanıtlaSil
  2. emlayı iki kere sürdüm ikisinde de fayda etmedi, benim derim normal değil herhalde:((

    YanıtlaSil
  3. emla kremin daha etkili olmasi icin,(doktorumun tavsiyesiydi)krem surulen bolgeyi strec filmle slklca sarmak gerekiyor,cildimiz isindikca gozenekler acilir ve krem daha iyi nufus eder.

    YanıtlaSil
  4. emla yı normal krem gibi düşünmeyin, bolca kullanmak gerekiyor. Yoğurt sürmüşsünde kalmış gibi olmalı. Ben acıya çok duyarlıyım. 2 veya 2.5 tüp kullanıyorum malum bölge için...sonra sıfır acı...

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş bu paylaşım,uzun zamandır düşündüğüm bir formüldü..
    çok çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. bu emle yı çok önce duymuştum ben ama pahalı olduğunu söylediler
    sonrada gidip sormadım.unutmuştum aklıma getirdiğiniz iyi oldu.
    yaz günü malum
    ama sıfır acı değilde,sadece ağrının azaldığını duydum.öylemi?
    bide etkisi ne kadar sürüyor?

    YanıtlaSil
  7. rabbit
    aşağıda çğdem ve adsız anlatmış ya bir de öyle dene istersen.
    es
    riciderim :)
    derya kuzuları
    sağlık karnesine yazılıyordu en son. ama 5*5 ml'lik tüp krem 17 tl olmalı. benim ağrı eşiğim düşüktür, canım tatlıdır ama ben hiç acı hissetmiyorum neredeyse

    YanıtlaSil
  8. birde bu şekillerde deniyim o zman peki sen epilasyondan kaç saat önce sürüyosun

    YanıtlaSil
  9. genelde 1 saat ama bazen beklemek gerekiyor ya salonda. 2 saate kadar etkili oluyor bende ama sen riske alma. 1 saat idealidir

    YanıtlaSil
  10. Bu ameliyat izi sanırım ameliyat yapan dr a ve bünyeye göre değişiyor. Ben krem kullanmadığım halde seninki gibi şu anda illaki faydası vardır.Emla kreme gelince bol bol sürmek gerektiği konusunda hem fikirim.Size bir tüyo veriyim.Bu kremi eğer drunuza yanık vs gibi sebeple karnenize yazdırırsanız ssk karşılıyor.Ben öyle aldım.

    YanıtlaSil