27 Temmuz 2010 Salı

Doğumgünü Partisinden Kısa Kısa



Efenim bu Tuna böceğine doğumgünü partisi yaptık. Sevenlerimize "buyrun gelin, birlikte olalım" dedik.
Geldiler sağolsunlar.
Süsleme fukarası bendenize Serap'ım el attı. Balık ve kepçe temalı süsler o marifetli ellerden çıktı.
Üstüne bi tencere de yaprak sardık ki dadından yinmez :)


Havuçlu toplar ve fırın mücver tamamen şahsım tarafından yapılmış olup havuçlu top fikrini veren caanım arkadaşlara binlerce teşekkür. Zira çocuklar bayıldı hakkaten.
Doğumgünü pastası yine süzme yoğurtlu ve meyveliydi.
Ve yine kayınvaldem sayesinde pek leziz oldu. Bir de mercimek köftesi kondurdu yanına ki hastası çoktur o köftenin.
Ayşecan limonlu çizkek getirmiş, buz gibiydi.
ElfAna meşhur poğaçasıyla; Nil de çıtır kurabiyeleriyle ortama aktı.
Günün sürprizi de bir süreliğine İzmir'de olan Gamze'nin bizim evi şak diye bulmasıydı. Yön bulma yeteneği olağanüstü hakkaten :)


Tuna sabahtan babası ve Ergun amcasıyla Kemeraltı'nda oyuncakçı turuna çıkıp kocaman bir kepçeyle dönmekten ve evdeki kalabalığı görmekten mütevellit pek şaşkaloz ve yapışkandı başlarda. Sonradan açıldı.
ElfAna, Nil, Elif ve Yeliz çete kurup Tuna'ya kocaman bi inşaat vinci almışlar. Paketi açarken ben pek eğlendim, Tuna'nınsa nefesi kesildi neredeyse. Aaaa diye diye bi hal oldu.
Gamze ve Ege'nin hediyesi yarış pistli arabalarsa muhtemelen rüyasına falan girdi ki gece 1-2 kez çığlık çığlığa ağladı. (Babasının yorumu şu oldu: "Rüyasında arabaları vinci minci almışlar" : P)

Hiç tanışmadığım ama kelimelerin gücüyle kendime çok yakın bulduğum arkadaşlar edindim Nurturia'dan. Özge de onlardan biri. Nil "Bu da Özge ve Aylin'den Tuna'ya kitap" diyince oturup ağlayasım geldi.



Sinem ve İlkay da Tuna'yı pek mesut eden oyuncaklar yollamışlar yedi tepeli güzel kentten. Her paketi sevinçle ve duygulanarak açtık.

Malum ben pek seviyorum öncesi-sonrası kolajlarını. Geçen yıl aynı noktada verdiğimiz benzer 2 pozla da bitsin bu post.

edit: "Annelik tarzınız hayat tarzınızdır" gibi enfes bi sloganla yola çıkan Alternatif Anne'de ara sıra yazacağım. İlk ve ikinci yazımı yazdım ve yayınlandı bile.
büdüt: Mei tai slingde bir Ton balığı nasıl taşınır gördünüz mü? Görmediyseniz tıklayın.

12 yorum:

  1. Nice senelere Tuna, iyi ki doğdun. Marifetli annesinin ve tüm yardım edenlerin de ellerine sağlık. orada olup hepinizle tanışmak vardı...

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu yaşlara Tuna,İyiki doğmuşsun anne ve babanla sağlıklı uzun bir ömür diliyorum.

    Hülya seninde ellerine sağlık , dolmalar ve havuç toplar çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. sağlklı uzun ömürler ton tonuma :)

    YanıtlaSil
  4. Nice senelere, ne güzel bir doğumgünü olmuş.
    Ben de önümüzdeki doğumgünleri için fikir araklamalarındayım.
    Mini mücverler çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. nice yaşlarınız olsun, mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
  6. Nice yıllara Tuna. son kolaja bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Tekrar mutlu yıllar Tunişime:) Her şey çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Tuna'cığa nice nice güzel, sağlıklı seneler diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullansın tunişim, canım benim:)
    öncesi sonrası fotolarına baktım da (güçlüye söyleme ama) geçen bir yılda sen gençleşmişsin, güçlü yaşlanmış gibime geldi:P
    bi de ne biçim kilo vermişsin yav!!

    YanıtlaSil
  10. kaç kere kutladım bilmem, doomgününüz pek güzel olmuş, ben o duvar balıklarına bayıldım :o)))

    YanıtlaSil
  11. İyi ki doğdun Tuna'cığım. Sarmalar da pek fena görünüyor :)

    YanıtlaSil