6 Temmuz 2010 Salı

Uzaktan Gelen, Cuk Oturan


Kaliteli kıyafetlerin kuzenler ve kardeşler arasında dönüp durduğu paylaşımcı yılları aratmayan bir olay yaşadık.
Hatırlamıyorum ne zamandı, Açalya'yla msn'de rastlaşıp "yazın nasıl bi' mayo alsam, boydan mı alsam, Dante memnun muydu vs vs" temalı bir sohbete dalmıştık.
ABD'deki fiyatlarına da bir bakayım falan derken Açalya "Dante hepi topu 3-5 kere giydi yepisyeni duruyor kızım, ben göndereyim" dedi. Komşusu Türkiye'ye geleceğinden geçen yılki kargo rezaletini yaşamayacağımız da kesinleşti ve kargomuz geçen hafta elime ulaştı.

Sadece mayo beklerken Açalya teyzesi tarafından şımartılmanın dayanılmaz hafifliğini yaşadı Ton:)
Seneye giymek üzere plaj ayakkabısı ve yine bu sene için (Amerikanyalılar'ın 2T dediği beden)
plaj şortu ve üstüyle enfes bir "kombin" :) yaptık...

Tuna'yı giydirip Dante'nin pozunu da yakaladık, tam oldu :)))



Rahatsız mı olur acaba diye düşünüyordum ama giyerken de çıkarırken de sahildeyken de rahatsızlık duyduğunu hissetmedim. Polyester bir kumaş için gerçekten çok havadar ve rahat.



Biz bu yaz tepe tepe kullandıktan sonra muhtemelen başka birine vereceğiz. Onun da benzer fotoğrafını yukardaki kolaja eklemek ne güzel olur. Daha az tüksetsek, daha az atık karışsa dünyaya...
Gandhi'nin dediği gibi: "Basit yaşa ki başkaları da varolabilsin!"

17 yorum:

  1. Hehe mayo kardesligi yazmistin ya, super:) Acalya bu konularda orgut basi zaten:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok yakışmış tunaya :))gerçekten ne güzel olurdu, daha az alsak daha çok paylaşsak...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyorum bu dönüştürme olaylarını. LEkelenmediği sürece pek çok şey ilk günkü gibi kalıyor.İyi günlerde giysin, yazın tadını çıkarsın.

    YanıtlaSil
  4. keşke Çınar Tuna'dan 1 yaş küçük olaydı :)

    güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  5. tuketim konusunda bende ayni seyleri dusunuyorum .

    hakkaten cuk oturmus :))

    YanıtlaSil
  6. Cevdet Tuna'dan 10 ay küçük :) Gizli mesajı verebildim mi ki aceba?

    İyi tatiller... Çok tatlısınıss

    YanıtlaSil
  7. Bizim burdaki arkadaslar arasinda da harika bir yeniden kullanim uygulamamiz var. Bir suru oglan var,hepsinin de yaslari birbirinden 1 yas 2 yas buyuklu kucuklu olunca hicbirsey atilmiyor, kuculdu diye uzulunmuyor.
    Gule gule kullansin Tony`cik. Acalya teyzesi daha ona Amerikanyalardan neler gondercek neler :o)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel olurdu böyle bir uygulamaya katılmak ama biz sadece veren kısımda oluruz sanırım. Gazihandan iri ve boylu poslu olanlara duyrulur. Kullanmadığınız az kullanılmışlarınız itina ile alınır :)

    ben sana daha converse vereceğim hiç giyilmemiş dobiş ayaklarımıza sığmayan ve teeee amerikalardan hediye gelen.

    YanıtlaSil
  9. ne guzel akil. Kardesim benim bir suru seyimi giymisti. Kuzenimin kizi kardesiminkileri. Kucuk kuzenimin ogullari buyuk kuzenimin oglununkini...

    Cocuklar oyle cabuk buyuyorlar ki...

    YanıtlaSil
  10. süper , fotoyu görmüştüm sabah nurturia da şimdi analadım konuyu:) mayoda çok güzel üstelik. Yeni kalıyor çoçuklarımızın kıyafetleri bu paylaşımları sonsuz destekliyorum. Güle güle giysin

    YanıtlaSil
  11. yorumlar için teşekkürler. kisd mayonun yenş sahibi belli oldu. yaz bitsin size postalıyoruz. gabar'a nazır giyebilirsiniz sonbahar itibariyle

    YanıtlaSil
  12. Biz de kuzenlerimden alıyoruz, kendi kuzenlerimize veriyoruz, sürekli bir değişim var. Yalnız Hülya deniz ayakkabılarının aynısından bizde de var, oğlanın ayaklarını yara yaptı, aklında olsun, giydirince sık kontrol et olur mu?

    YanıtlaSil
  13. hülya hanım, tesadüfen gezinirken buldum bu siteyi, çok güzel, başarılarınızın devamını dilerim...
    bebek ve çocuk eşyalarının dönüşümlü olarak kullanılması çok yerinde bir davranış... insan hem bir kişinin ihtiyacını gidermiş oluyor, hem evde eşye kalabalığı olmuyor...
    bendeniz Samsun'un bir dağ köyünde anasınıfı öğretmeniyim.her tatil dönüşü valizler dolusu çocuk kıyafetini istanbul'dan buraya taşıyorum... çocukların yüzünde gördüğüm o mutluluk inanın herşeye değer... umarım naçizane mesajım anlaşılmıştır... VE BU MESAJIM BU BLOGU TAKİP EDEN BÜTÜN ANNELER İÇİN...Sarıgöl İlköğretim Okulu Yakakent SAMSUN 0362 622 36 11 Mukaddes YEŞİLYURT

    YanıtlaSil
  14. mukaddes hanım elimden geldiğince duyurmaya çalışacağım çağrınızı

    YanıtlaSil
  15. çok mantıklı .. bizim çevremizde yok küçük erkek ofiste duruyor eski kıyafetler..belki bir tane daha çocuk yapar mıyım diye tutuyorum ama niyetim de yok gibi :) keşke çevremizde olsaydı da ben de birilerinden alabilseydim .. ben mesela annemin arkadaşlarının vermek üzere olduğu kıyafet torbalarına dalarım hemen kendime yepyeni kıyafetler bulurum! sadece çocuk için değil yani bu bence. Geçenlerde bir arkadaşım giymediği hırkalarını verecekti dur ben bir bakayım dedim iki tane hırka aldım içinden :) birinin eski gördüğü bir diğeri için yeni oluyor ..nedense kimse bunu yapmıyor .. açalya var mı bana yollamak istediğin arkadaşım :)) hahah.. sonra ben de kendi giymedikleirmi ayırıyorum önce yakın çevrede o kıyafetler dolanıyor bir kısım da uzaklardaki tanımadığımız dostlara paketlenip yollanıyor..

    YanıtlaSil
  16. çok güzel yaa.. kıyafet türü şeylerin ikinci el satılmasındansa bu şekilde paylaşılması cok cok güzel bir şey.. herkes faydalanıyor.. hülya bu konularda çok çok hassas..çok temiz yürekli ve çok yardımsever.. az bile bu yazdıklarım onun için..ve biliyorum ki karşısınada hep onun gibi insnlar çıkacaktır.. Açalya gibi:)

    YanıtlaSil