25 Ekim 2010 Pazartesi

2 Yaş Çocuğu Dediğin....

 Tipik 2 yaş çocuğu açlık-uykusuzluk gibi sorunlarla cebelleşiyorsa günlük sorunlarla daha zor başa çıkar.



Otomobildeki kuş uykusu motor sesi kesilince biterse bir süre çevresine alık alık bakar.



Arada gaza gelir, oyuna dalar. Ama tırmığını kapan anası bile olsa affetmez, çemkirir.



Neşeyle oynar...



Kovayı doldurur, babası kumları sıkıştırır, kendisi ters çevirip kuleler inşa eder.


İçindeki "yık, tarumar et" diyen canavar sesi bastıramaz. Tırmıkla kuleye dalarken az sonra yıkılacağını anlar, dudak büker. Ama eline de söz geçiremez. Duyguları karmakarışıktır.


Yıkılan sadece kumdan kulesi değil, tüm hayatıdır sanki. "Gene yaparız oğlum" deseniz de sizi duymaz, anlamaz.


Oysa sadece çok acıkmıştır. Karnı doyup uykusu da açılınca unutkan bir balıkla yarışacak kadar hızlı bir şekilde sünger çeker o anların üstüne. Baldan tatlı, kaymaktan leziz oluverir hemencecik.

12 yorum:

  1. kesinlikle terrible 2'nun özeti bu. harikasın Hülya :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım ya ne güzel yakışmış tchibo t-shirt. bi buluştuğumuzda sözleşelim de birlikte giydirip foto çekelim hülya, hatıra olsun. heme miniklerin tatlılığını hem de tüketim çılgınlığımızı anarız. elif de almış mıydı bunlardan:)

    hülyacım yine çok güzel özetlemişsin tespitlerini, tebrikler. nereye gittiniz bacım sahil görüyorum ama çıkaramadım?

    YanıtlaSil
  3. 2 yaş çocuğunu açlık uykusuzluk çok tetikliyor gerçekten, yazı ve fotoğraflar harika bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kahve yelegine bayıldım , çok yakışmış. Aglarkanki hallerine çok güldüm , hehehe . Ne ac bırakıyon cocugunu len :)

    YanıtlaSil
  5. o yelek nerden hulyaaa?
    çibodakini kacirdim tirim tirim ariyorum o yelekten.
    tunisi yerim

    YanıtlaSil
  6. valla 8 çocuk büyütmüş birinden dinliyorum sandım:))
    ondan bende de var bir tane...
    hemide ergen olmaya hazırlanan ablasıyla beraber:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ah Hülya'cım ne tanıdık haller:)))

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel tanımlamalar.. Biz de 2'ye yaklasiyoruz. Korkuyoruuuuum:)

    YanıtlaSil
  9. aynen bütün 2 yaşdaki çocuklar kendini ıspata çalışan ama hala uyku ve açlıkla deliren çocuklar biraz sabır büyüyecek ve bu günleri tebessümle hatırlatacaksın kendisine annelik böyle bir şey işte her yaşta her durumda onun dilinden anlamaya çabalamak sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. Hülya, bir süre sonra istatistiklere baktığında, en çok okunan postunun bu olduğunu göreceksin!

    Çocuğunu iyi tanıyorsun, çok da güzel anlatıyorsun! Ve bu, bambaşka olmuş :)

    Eline sağlık!!!

    Tunik'ime kocaman kocaman öpücükler!

    YanıtlaSil
  11. tchibo mu o tişört. bizde aynısının kanzı var. kopyeciler:))

    kızım evladım aşmışın sen, pusette oğlan uyutup sporlara gitmeler. pravo diyorum da başka bişi demiyorum.

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle öyleler değil mi, karnı tok, sırtı pek olunca her şey iyi oluveriyor ama birden bakıyorsun olmadık birşeyden arıza çıkıveriyor ama sonra yine geçiyor.

    YanıtlaSil