28 Kasım 2010 Pazar

İki Yaş Çocuğu Dediğin...


Mazallah uyur kalırım diye kafayı geriye dayamaz. Haliyle önde boynu bükük şekilde uyuyakalır.

Annenin yetişmek istediği bir karın-kalça eritme seansı vardır. 2,5 yaşına yaklaşan kuduruk oğlunu parkta yeterince yorduğuna inanıp pusete atar.

Oraya sabitlemek için zaten tonla dil dökmüştür.

Neyse ki memleketin her yerinde şantiye çalışması ve tonla iş makinesi vardır. Birinin peşine takılıp düşerler yola.

Anne pusetin sırt kısmını yatırdıkça kuduruk cüce olanca gücüyle (deli kuvveti var bunlarda) "eaoooaoaoa" efekti eşliğinde doğrulur.

Arada ayağıyla tekerleğe patinaj da yaparak delilik sınırında geze geze uykuya direnmektedir. (Ne ara ayağı oraya değecek kadar büyüdü yarebbim!)

Anne bir süre daha "koy bebeğim kafanı bak boynun ağrımasın" der, sonra koyverir.

Deli oğlan bir süre sonra ağırlaşan gözlere direnemez ve kafayı öne düşürüp uykuya teslim olur. Ve işte bu acınası pozları verir.

Sanki bizim kafamızda beyin yerine saksı var gibi yoldan geçen teyzeler "aauuww evladım çocuğun kafasını kaldırsana" der.

Anne bir perişan oğluna bakar, bir teyzelere.....

Atan sigortalarını 45 dakikalık seansta ter atarak tamir eder.

Yazamayışım bundandır ey ahali. Sabahları huysuz, öğleden sonra çılgınca hiperaktif bir deli oğlan; spor ve Tükkan.

Tükkan demişken, outlet ürünler koydum ve mei tailerde de kampanya var.
Görmemiş olamazsınız di mi?


15 yorum:

  1. Calistir saksiyi anne kisisi! kosma dusersin mafyasi, haliyle cocuklar buyudukce kendilerini gelistiriyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. boynu bükük tunişim benim :)

    YanıtlaSil
  3. Allah'im ! bu cocuk kismisi bu kadar enerjiyi nerden buluyorlar :))

    amann vallaha dotu gobegi saldim cayira :)

    YanıtlaSil
  4. Yazdıklarını okumadan, "Hülya bu ne hal, düzeltsene çocuğun kafasını" dermişim!! Yazık yavrum ya, nedir bizden çektikleri... ben de Neva'yı atıyorum arabaya, evin etrafında iki tur, sonra ooooh ver elini 2.5 saatk uykuyu. Gerçi hoş, ben o süreyi spor yapmak gibi faydalı işlerle doldurmuyorum ama olsun! :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bu kadar enerji nerden geliyor harbiden, inanılır gibi değil. dün gece kendimi rüyaya yalvarırken buldum, ama annecim bak benim bile çok uykum geldi herkes uyudu, sen niye uyumuyosun :)))

    ve evet, ne ara büyüdüler de arabanın tekerine ayak koyabilir hale geldiler...

    YanıtlaSil
  6. Tunaaa tunaaa 2 yaşın hakkını veriyor.

    YanıtlaSil
  7. o nasıl bir otobüs yaa, tren mübarek:)) yavrum uykuda bile nasıl sıkı sıkı yapışmış

    YanıtlaSil
  8. merhaba tanışmak çok güzeldi
    sevgiler.
    nasılda güzel uyumuş canım benim:))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba uzun zaman oldu özledik daha sık yazılarını bekliyoruz. Yüzümüzde tebessüm eksik kalıyor.
    Mimin var bende uğrarmısın bir ara sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hülya merhaba Tuna'da kreşe gitmiyor ama bu konuda düşündüklerimiz soruluyor zaten ben 4. maddede zorlandım sadece düşüncelerini paylaşmak istersin diye mimledim. Bende aynı senin gibi düşündüm baştan.

    YanıtlaSil
  11. Ne çok düşünmekten bahsetmişim:))

    YanıtlaSil
  12. büyümelerini izlemek çok güzel

    YanıtlaSil
  13. ehe. ayağıyla patinaj yapıyor. çok akıllı bebeler bunlar çok. gece gece güldüm okurken. öptüm tunişimi

    YanıtlaSil
  14. oğlanlar zordur oğlanlar zordurrr,bu daha ne ki :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de Aslı'yı öğleden sonra uykularında bir ara sadece arabada uyutabiliyorken, biz beklerken yanımızdan geçen yaşlı teyzeler bol bol "cık cık" yapar, söylenir dururlardı.
    Bu arada ben bırak hareketli bir şekilde yürüyüş yapmayı, totomu devirir kitap okurdum ;)

    YanıtlaSil