2 Kasım 2010 Salı

Mukaddes Öğretmen'in Sesine Kulak Verelim-Revizedir

Aylar önce yazdığım bir yazıya gelen yorum düştü posta kutuma.
Duygu sömürüsü yapmadan gerçekçi bi dille yazıldığından mı yoksa yazanın bir öğretmen olmasından mı bilmem çok etkilendim.

"hülya hanım, tesadüfen gezinirken buldum bu siteyi, çok güzel, başarılarınızın devamını dilerim...



bebek ve çocuk eşyalarının dönüşümlü olarak kullanılması çok yerinde bir davranış... insan hem bir kişinin ihtiyacını gidermiş oluyor, hem evde eşye kalabalığı olmuyor...


bendeniz Samsun'un bir dağ köyünde anasınıfı öğretmeniyim.her tatil dönüşü valizler dolusu çocuk kıyafetini istanbul'dan buraya taşıyorum... çocukların yüzünde gördüğüm o mutluluk inanın herşeye değer... umarım naçizane mesajım anlaşılmıştır... VE BU MESAJIM BU BLOGU TAKİP EDEN BÜTÜN ANNELER İÇİN...Sarıgöl İlköğretim Okulu Yakakent SAMSUN 0362 622 36 11 Mukaddes YEŞİLYURT "

Daha dün yazlıkları kaldırıp kışlıkları çıkardım. "Giyecek hiçbirşeyim yok" diye şımarıkça sızlandım durdum.
Tuna'nın giyemedikleri henüz anaokulu çocuklarına olmaz belki ama varsa kardeşlerine giydirebilirler. Bana artık olmayan giysileri de rahatlıkla ilkokul çocukları giyebilir. Küçük bir koli yapıp bu hafta yollayacağım.
Siz de bu minikleri az da olsa sevindirmek isterseniz PTT kargoyla irtibata geçin. 169'u arayıp adresinizi verin, gelip alsınlar. Çok sık kargo yapan biri olarak en uygun fiyata onların taşıdığını garanti ediyorum.

Ektir: Açalya da iki yardım çağrısı yaptı geçen haftalarda. Birisi Muş; diğeri de Milas'a yönelik. Dolaplarımızı boşaltalım. Yardım etmenin mutluluğunu yaşayalım.

Nurturia'dan da bir yardım çağrısı geldi. Sadece 10 TL vererek bir çocuğun kırtasiye malzemelerini temin edebilirsiniz. Kampanya detayları burda.

4 yorum:

  1. siz de pek mukaddes bir iş yapıyorsunuz.. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar iyi Hülya'cım, umarım bu yazıları okuyanlar harekete geçer...

    YanıtlaSil
  3. sevgili Hülya çok keyifli yazılarının yanında harika bir fikir bende çocuklarımın olmayan giysilerini ayırmıştım umarım sen ve Açalya pek çok kişiye ulaşırsınız ve yardımlar ihtiyacı olanlara gider
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hülya Hanım, mesajıma göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürü borç bilirim... İlgilenen diğer arkadaşlara da teşekkür ederim...
    Mukaddes YEŞİLYURT

    YanıtlaSil