19 Aralık 2010 Pazar

Dünyayı Güzellik Kurtaracak, Bir Çocuğa Yardım Etmekle Başlayacak Her Şey

HESAP BİLGİLERİ DÜZELTİLMİŞTİR

Hiç tanımadığınız bir çocuğa yeni yıl hediyesi vermek istemez misiniz?



Hadi sizi biraz daha motive edeyim.

Facebook'ta Sevcan Alanyurt'un kurdugu "Minik Kardeşlerimize Hep Destek Tam Destek" adlı bir grup var. Varlığından Açalya sayesinde haberdar olduğum grup, tüm Türkiye'den gelen yardım çağrılarını ellerinden geldiğince duyurmaya çalışıyorlar. İstanbul Eminönü-Mercan'da bir giyim firmasıyla anlaşmışlar. Mağazanın sahibi, 30 YTL'lik montları, grubun kampanyası için 13 TL'ye veriyor.

Grup da bu montları ihtiyaç sahiplerine dağıtıyor.

Çorbada 13 TL tuzu olan ve yardım dekontunu mailto:h.cinscicekci@gmail.com   adresine yollayanlar arasında çekiliş yapıp 4 kişiye Tükkan'dan şu ürünlerden dilediğini hediye edeceğim.

- Chicco bornoz (2 yaş)

- Uyku tulumu (9-24 ay)

- Portatif mama sandalyesi

- Uyku arkadaşı

- Wrap sling

- Mei tai sling

Bunlardan birini kazanmak için tek yapmanız gereken 20 Aralık - 5 Ocak tarihleri arasında aşağıdaki hesap numarasına 13 TL havale yapmak ve dekontu bana yollamak. Montların alımından dağıtımına dek her şey fotoğraflanıp Facebook sayfasından yayınlanıyor.

AKBANK 213(MERCAN ŞUBESİ)


HESAP NO 9455
IBAN: TR71 0004 6002 1388 8000 0094 55


ALICI KORKUSUZ GİYİM

Tel no: O212 511 95 31



30 yorum:

  1. Ne kadar güzel düşünmüşsün!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yardım şekli, tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. Yigilma olsun, senin hediyeler, obur tarafin montlari bitsin. Takdir ettim.

    YanıtlaSil
  4. Hülya ne kadar zarif,anlamlı ve içten bir kampanya olmus gönlüne saglık

    YanıtlaSil
  5. Hediyem kalsın sen de:) ben kaç 13 TL verecek kişi daha eklerim onu düşünüyorum şimdi...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel düşünülmüşizninle yazına link verebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş,çorbada bizim de tuzumuz bulunsun.
    Blogumda yayınlamak istiyorum izninle :)

    YanıtlaSil
  8. http://gununcorbasi.blogspot.com/2010/12/ah-hulya-canm-hulya.html

    çok güzel düşünmüşsün hülya, öptüm:)

    YanıtlaSil
  9. Hey! Fikrim geldi!

    Ben de çekilişle resim yapabilirim. EVET!

    Harikasın Hülya, dürtmesen uyanacağım yok walla.

    YanıtlaSil
  10. harika bir şey olmuş Hülya, ne güzel düşünmüşsün

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim hülyacığım ve ben de çanta verebilirim..

    YanıtlaSil
  12. senin için
    tamam. 5.hediye de çanta olsun

    YanıtlaSil
  13. Bu arada EFT gönderirken alıcı adı tam olarak Mehmet Korkusuz olarak mı yazılacak yoksa KORKUSUZ GİYİM mi? Doğru yazmazsak problem çıkabiliyor da. Teşekkürler, çok güzel bir yardımlaşma biçimi..

    YanıtlaSil
  14. ARKADAŞLAR HESAP NUMARASININ DOĞRU ŞEKLİ
    AKBANK 213(MERCAN ŞUBESİ)
    9455 HESAP NO
    ALICI KORKUSUZ GİYİM

    YanıtlaSil
  15. Bu çekilişte ben de, kendi seçtiğiniz LV çantayı ve cüzdanı hediye etmek istiyorum. Yani 5. hediye çanta 6. Hediye de cüzdan olacak..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Ben de bir annenin buldukları blogunda yayınladım....
    http://biranneninbulduklari.blogspot.com/2010/12/hic-tanmadgnz-bir-cocuga-yeni-yl.html

    Fikrinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. bu güzel olaya hemen dahil olmak istiyorum,hemen yarın,sana haber veririm.

    YanıtlaSil
  18. bravo Hülya, çok güzel bir düşünce. umarım çok çok başarılı olur :))

    YanıtlaSil
  19. Tebrikler Hulya, bence de harika bir fikir.Cok duyarlisin...

    YanıtlaSil
  20. süper fikir
    bende blogda yayınladım belki 1 kişi fazladan okur ne bileyim belki faydam olur
    http://pommeler.blogspot.com/2010/12/en-bi-guzel-ylbas-cekilisi.html

    işyerinede mail yazıyorum şimdi
    inş. firmanın stoklarını tüketiriz

    sevgiler
    aslı

    YanıtlaSil
  21. sağolun varolun hepiniz
    şimdiden 22 mont aldık çocuklara. bir suru kişi birden fazla mont alacak para gondermiş.

    YanıtlaSil
  22. negüzel bir düşünce hemen katılıyorum,ayrıca benimde çorbada tuzumda olsun dilerseniz bende hediye olarak parti tükkanımdan bir kişiye hediye olarak bir tema hazırlayabilirim.

    YanıtlaSil
  23. elif kayra
    harika olur. siz de kendi blogunuzdan duyuruyu yapın. FBden ve bloglardan paylaşalım.

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel bir düşünce :)

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bir girişim. Tebrikler Hülya. Arkadaslara hem bu gruba uye olmaları hem de kampanyaya katılmaları ıcın davet gonderdim . Senin yazını da kaynak olarak verdım.

    YanıtlaSil
  26. Sayfamda duyurdum ve sabah da mailinize dekonto göndereceğim. Teşekkürler.

    http://nehirida.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Güzel Şeyler Oluyor :) Desteğe devam... http://paylasmamgerek.blogspot.com/2010/12/destege-devam.html

    YanıtlaSil
  28. ben de şimdi blogumdan duyuruyorum çok güzel düşünmüşsünüz...

    YanıtlaSil
  29. Ben de sabah dekontumu mailinize yolladım :)
    Şimdi de blogumda duyuracağım :)
    Sevgilerimle
    Sıla

    YanıtlaSil