24 Aralık 2010 Cuma

Dünyayı Kurtaramasak da Okyanusa Bir Damla Daha Döktük


Kampanya adeta çığ gibi büyüdü.
K.İ.S.D., Evrim ve Pino da kendi kampanyalarını düzenledi.

Güneş benim 4 hediyeme "çanta ve cüzdan da benden" diyerek destek oldu.

Sayısız blogger sayfasında kampanyaya dair postlar girdi.

Mail kutuma hergün "biz ne yapabiliriz?" diye soran blogger mesajları düşüyor.

Samimiyet elle tutulmayan, görülmeyen ama bu kabloları aşan bir şeymiş, bunu gördük.
"Bi'şey yapmalı ama ne?" diyen bu kadar çok blogger olunca umutlanıyor insan.
Şubat başı gibi daha geniş çaplı bir kermes duzenlesek nasıl olur sizce? Herkes kampanyaya nasıl bir destek vereceğini belirler hem bu arada.

Neyse siz düşünedurun, ilk parti montlar yola çıktı bile.
Sevcan Alanyurt Eminöne gidip montları teker teker çuvala koydu ve ambara verdi.
Pazartesi itibariyle alırız güzel haberleri.

Aysonu ve yılsonu olduğundan hemen herkesin nakit sıkıntısı varken bile sadece bana 45 mont alacak dekont geldi. Aybaşında maaşını alanın gözünün yaşına bakmam ona göre :)
Bu arada kampanya 5 Ocak'a uzadı. Hediyeler gıcır gıcır sahiplerini bekliyor.

Veren veremeyen hepinizin yüreğine sağlık, kesesine bereket.

Hepiniz çok güzel insanlarsınız.

Sağolun varolun.

7 yorum:

  1. Subat kampanyasina benim de adimi yaz bacim :)

    YanıtlaSil
  2. Şubatta ben de varımmm:)

    YanıtlaSil
  3. Hülya'cım Şubat kampanyasında ben de yer almak istiyorum.Elimden ne gelirse.

    YanıtlaSil
  4. Çok tutulan, çok sevilen orman resimlerinden yapabilir de yetiştirebilirsem şubata büyük boy bi tane yapayım, açık artırmayla satalım. Normalde 120-150 civarında fiyat koyuyorum. Nasıl olar?

    YanıtlaSil
  5. canım sizlerede kolay gelsin harika bu çabalar bizlerde 2 ayrı etkinlikle farklı koldan çocuklarımıza ulaşıyoruz
    hepimize kolay gelsin minikler hep gülsünler yeterki sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Beni unutmayın Şubat'ta ben de varım:)Sevcan Hn.ihtiyaca bağlı yine böyle bir alışveriş turu organize ederse biz de een geniş kapsamlı kermes ile güzel bir kampanya yapmış oluruz:)Bir fikir tabi ki bu başka bir organizasyon da olabilir...
    Ben 10 kişilik parti hediyeliği, mini kek süsleri ve banner vermek istiyorum İyi Fikir Atölyesinden...
    http://iyi-fikir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Şubata yaz beni de Hülya cığım..Bu sefer sadece DOrikus değil ana baba da sipariş verelim :)

    YanıtlaSil