30 Aralık 2010 Perşembe

İşte Gerçek "Keyif"



Her haltın başına "keyifli" tanımını getiren ve paso reklamcı ağzıyla konuşan bir güruh var. "Çok keyifli bir omlet yedik" gibi cümleler kuran; ıslak meşe odunuyla eşşek sudan gelene dek dövülesi şahsiyetler.
Onlardan biri olma riskini göze alarak "ben bu işten çok keyif aldım arkadaş!" diye haykırmak istiyorum.
Sizlerin inanılmaz yoğun desteğiyle başlayan kampanyamızda ilk montlar yerine ulaştı. Yukardaki yavrulara harika birer yılbaşı hediyesi verdiniz.
Onlar kimler mi?
Şu ve şu yazıda bahsettiğim Mukaddes öğretmenin ve Cafer öğretmenin öğrencileri. Bu da montları kendi elleriyle çuvallara doldurup ambara veren Sevcan'a yolladıkları mesaj:


"Merhabalar Sevcan Hanım,
Ben Sarıgöl İlköğretim Okulu Müdür Yetkili Öğretmeniyim.
Yardımlarınıza teşekkürler. Çocukların sevincine katkıda bulunmanız hem bizi sevindirdi hem de köydeki velilerimizi. Şimdilik Okulun önündeki bir fotoğrafı gönderiyorum isterseniz daha da gönderebilirim. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim. İyi Günler.

Cafer KARA - Sarıgöl İlköğretim Okulu Müdür Yetkili ÖğretmeniSarıgöl Köyü Yakakent/SAMSUN - 0505 904 10 33"


Ve siz bağış yapan, blogunda-Nurturia'da, Facebook'ta, iş yerinde duyuran maddi-manevi destek verenler... Harika bi iş çıkardınız.

Ve bir hatırlatma.
Ay sonu ve dahi yılsonu itibariyle herkes maaşını ucu ucuna denklemişken kampanyayı bitirmek olmaz. 5 Ocak'a dek bağışlarınızı bekliyorum.
Havale için hesap bilgilerini de hatırlatayım:

AKBANK - MERCAN ŞUBESİ(Şb. kodu 213)
HESAP NO 9455
IBAN: TR71 0004 6002 1388 8000 0094 55
ALICI KORKUSUZ GİYİM
Tel no: O212 511 95 31

Ve son bir not.
Yardımlaşmak, bağışlar vs iyi güzel ama bu gelir adaletsizliğinin sebeplerini sorgulamayı bırakmayalım lütfen. "Neden bu çocuklar bu şartlarda yaşamak zorunda?" kısmını es geçmeyelim. Bir mont parası verdik, ya da kampanya düzenledik, suya bir damla attık diye rehavete kapılmayalım. Sıcacık evlerinizde oturuken dışarda acı acı esen bir yoksulluğun olduğunu bilelim.
Ben pek burayı toparlayamadım. Banu toparlamış. Lütfen okuyun. Bağış yaparak huzura eren ruhunuzu delik deşik edeyim.

6 yorum:

  1. son kisma cok katildim.
    bireysel farkindalik diyorum.

    Banu nun yazisini zamaninda cok begenmis, herturlu sosyal ortamda paylasmistim zaten.

    operim

    YanıtlaSil
  2. Hülyacım, yeni yılın tüm sevdiklerine hayır, huzur ve neşe getirmesini dilerim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hülyacım, yarından sonra mı bitiriyoruz kampanyayı? ona göre talihlilerimi belirleyeceğim de:D sevgiler çok:D

    YanıtlaSil
  4. kirazcan
    ben de üptüm güzlerinden
    arifecan
    bilmukabele kuzum
    pinocan
    yarın akşam saatler 00:00'ı gpsterirken kulkedisinin arabası balkabağına dönüşürken bitiyor kumpanyamız. perşembe gunu açıklıyorum talihlileri

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Hülya Hanım, öylesine yazdığım bir mesajdan bu kadar yardım geleceğini inanın tahmin etmemiştim..Gönderdiğiniz montlar, çantalar, botlar o kadar mutlu etti ki o küçük yürekleri... Bi tanesi diyor ki dağıttığımız gün; "öğretmenim ben botlarımı sandığa saklayacağım."... Güler misin, ağlar mısın?...
    Şu anda buralar kar, çamur deryası, soğuk da cabası... Çocuklar akşam okul çıkışı bir giyiniyorlar, çamurlu yollardan itina ile geçip evlerine gidiyorlar, amaç botları çamurlanmasın..:)
    Size, Sevcan Hanıma ve yardımda bulunan herkese ne kadar teşekkür etsek az...
    Sevgiler...
    Mukaddes YEŞİLYURT

    YanıtlaSil
  6. mukaddes hanım
    böyle bir işe aracılık etmemizi sağladığınız için asıl biz size teşekkür ederiz.
    bu öğrenciler, öğretmeni oldugunuz için çok şanslılar
    kolay gelsin

    YanıtlaSil