5 Ocak 2011 Çarşamba

Çekiliş Sonucu

Geceyarısına beş kala çekilişi yaptım.
Tuna çoktan fosurdama moduna geçtiğinden kendi elcağızlarımla çektim adlarınızı.
Sonuçları açıklıyorum
- HASENE AYSURAN
- PELİN DEMIROGLU
- ITIR SALANCI
- NİYAZİ AĞAÇDİKEN
- MEHMETMERT(nurturia kullanıcı adı)
- NERMİN ASLI ERÇİN

Şu postta yazdığım hediyelerden hangisini istediğinizi ve açık adresinizi bana yazar mısınız lutfen.
Benim tükkanın ürünlerine ilaveten bayan çanta ve cüzdanı da seçme hakkınız var.
Toplamda 71 mont aldık sayenizde.
Hepinize çok teşekkür ederim.

6 yorum:

  1. Ahaha senin 10 da 1 ini yapsam mutlu olucam yazmıştım bir güncellemene. Utanarak söylüyorum 7 iyi mi? :)) Neyse mutlu olayım o zaman :)

    Başta üzüldüm ama dün gruba yüklenen resim kendime getirdi beni, bir mont bile ne kadar önemli aslında... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150110126449524&set=o.21824868272&pid=7774728&id=512354523

    YanıtlaSil
  2. güle güle, gururla kullansınlar hediyelerini...ne güzel.

    YanıtlaSil
  3. heyooo çok sevindim arkadaşımın çıkmasınaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba hulya hanim,kampanyaniz hakikaten cok samimi ve keyifli bir isti,az once facebook sayfamda bir arkadasimin begendigi sayfa dikkatimi cekti; bir kuyumculuk firmasinin canim okulum adli bir kampanyasi var (ismini burdan vermemi istemezsiniz diye yazmiyorum),okullarin ihtiyaclarini karsiliyorlar anladigim kadariyla,en azindan sizinle irtibata gecen ogretmenlere bu kampanyadan sozetmek faydali olabilir.
    saygilar,tuna oglana opucukler musaadeniz olursa.

    YanıtlaSil
  5. evrim
    dediğin gibi, tek bir çocuğa bile faydamız dokunsa yeter. rakamlar önemsiz
    açalya
    bence de gurur duysunlar kendileriyle. hediye kabul etmeyenler de oldu. onlarınkini başka ihtiyaç sahiplerine yönlendirdik.
    tekir
    tekrar tşkr ederim. hem sana hem arkadaşına
    çiğdem hanım
    sağolun duyurunuz için. öğretmenler okur umarım. kuyum firmasının adını zikredebilirsiniz. gerekli linkleri de verebilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. ogretmenler ve ilgilenen herkes icin FAVORI canim okulum facebook sayfasi http://www.facebook.com/apps/application.php?id=158027107568335

    YanıtlaSil