21 Ocak 2011 Cuma

Yeni Oyuncaklar'dan Blog Okurlarına Özel İndirim


Blog dünyasının samimi havasını keşfetmeyi başaran firmaları şahsen çok takdir ediyorum. Küçük promosyonlarla seslerini azımsanmayacak bir kitleye duyuruyorlar.
Yenioyucaklar.com da bunlardan biri. Daha önceki Monami faciasından (aldatmacası mı deseydim acaba?)  sonra biraz çekinser baktım ben bu yazıya. Fikrimi değiştiren ve bu yazıyı yayınlamaya ikna eden ise firmanın,  bir sonraki yardım kampanyamızın sponsorlarından biri olmayı kabul etmesi.
Daha önce de söylediğim gibi şubat ayından sonra yine bir kampanyayla ihtiyaç sahibi çocuklara destek vermeye devam edeceğiz. Yenioyuncaklar.com'a şimdiden teşekkür ediyorum ve sadede geçiyorum.

Blog okurlarım (okur :P pek havalı ve iddialı lafmış valla zor yazdım)  http://www.yenioyuncaklar.com/ dan alışveriş yaparken % 15 daha az ödeyecek. Alışveriş yaparken HULYA35K67TUNA kodunu girerseniz ürünleri %15 indirimli alabileceksiniz.  İndirim kuponu çok kullanımlıdır. Tek bir kod fakat 10 kişi kullanabiliyor. Her kullanıcı sadece 1 kere kullanabiliyor ve 12.01.2011 ile 31.03.2011 tarihleri arasında geçerli.

Madem alışveriş yapıyoruz, hiç olmazsa indirimli alalım öyle değil mi?

8 yorum:

  1. monami faciası mı?? onu tanıtmamıştım ne olduğunu bilmiyorum ama ben de grupguru faciası yaşadım :( bu sebeple de yeni oyuncaklara hiç cesaret edemedim. ama çok güzel bir kazanım olmuş sonraki kampanyaya destek olmaları..

    YanıtlaSil
  2. hülyacım biliyor musun monami için iletişime geçen pr firmasından yetkili ile görüştüm. öncesinde 2 "kargo takip numarası verin" mailime cevap vermemişti. neyse... ısrarla isimleriniz adresleriniz monamiye verildi ve gönderim yapıldı diye söylendikten sonra kargo şirketi olarak yurtiçi kargo denince çok fazla ısrar edemedim, biliyorsun yurtiçi kargo da ayrı bir facia. dedim belki doğrudur ve kargo yüzünden sorun çıkmıştır. bir de işin kötüsü 3 boya için aranıyormuş muamelesine ramak kalmıştı, sözü fazla uzatmadım. bu arada gönderimin ulaşmadıkları arasında senin ismini de verdim hülyacım, hani tek başıma değilim diye. neyse sonuç olarak monami benim için de soru işareti. bundan sonra böyle bir işe girmeden önce çok düşünürüm sanıyorum.
    bu firma güzel bir yaklaşımda bulunmuş ama umarım sözlerini tutarlar.
    öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. çok ilginç! Yeni oyuncaklardan Derya hanım bana geçen hafta infirim isteğiyle geldiğinde, onlara ikinci kez, anaokulu çocuklarına oyuncak ve kitap için yardımdan bahsettiğimde, iyi güzel diyorsunuz ama biizm öyle bir sistemimiz yok henüz demişlerdi. (sistem de, http://acalya.blogspot.com/2010/12/ylbasnn-en-hayrl-cekilis-haberi-yok.html

    bu yazımın ikinci paragrafında bahsettiğim sistem. Yani bu işlerde blog yazarına gelen pay, ihtiyacı olan anaokulu öğrencilerine aktarılacaktı. Geçen hafta sisteminizi oluşturunca bana dönersiniz, ama o teknik sisteminizi oluşturana kadar blogumda reklamınızı yapamam, blogumda reklam bannerı sevmiyorum, o yüzden tanıdıklarımın bile bannerı yok benim blogumda demiştim. Ama bana yardım sistemiyle gelin, indirimden bahseden reklam banner'ınızı ne için olduğyla beraber blogumun baş köşesine koyarım demiştim. Fikriniz (fikri geçen hafta yada minik kardeşlere mont ve bot yardım kampanyasıyla beraber değil, blog kampanyalarından çok önce, Aralık başında vermiştim) "çok güzel Açalya hanım, açık sözlülüğünüz için de teşekkür ederiz" demişlerdi geçen hafta.
    İlginç, çok ilginç, tabi güzel, çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. anne kaleminden
    monami faciasını aşağıda yeliz anlatmış.
    açalya
    biz derya hanımla hiç "blogcunun kârı" gibi bir şey konuşmadık. Kâr amacı gütmeyen bir durum bu. Kaldı ki zaten bir ton blogda yayınlandı bu ilan. Potansiyel alıcılar herhangi bir kodla girip alışveriş yapabilirler. Firmanın sponsorluk önerisine sıcak bakması bile guzel bir adım. Tıpkı pek çok başka blogcunun "bir dahakine ben de X, Y, Z vermek istiyorum" diye destek vermesi gibi.

    YanıtlaSil
  5. Zaten ne payı olacak, 3 kuruş 3 kitaptır ama iyidir...sistemlerini oluşturup geri döndüklerinde çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
  6. Ben YeniOyuncaklar.com'dan Derya,

    Açalya Hanım'a biraz önce karışıklığı anlatan bir mail attım Hülya Hanım..
    Sanırım yanlış anlamış kendisi umut ediyorum buraya buna ilişkin bir mail atacaktır.

    Kendisiyle daha öncesinde gelir ortaklığı modeli üzerine görüşmüştük ve bunu bir yardım kampanyasına aktaracağını belirtmişti. Ama o model şimdilik gerçekleşmedi ve sanırım sizinle de "gelir ortaklığı modeli" üzerinden görüştüğümüzü düşünmüş. Ama öyle bir durum yok.

    Size de belirttiğim gibi biz bu iş birliğimizden ayrı olarak sizin yardım kampanyanıza destek olacağız, YeniOyuncaklar.com'dan okuyucularınız için indirim kuponu yayınlama teklifini kabul etmeseydiniz dahi..

    Hem indirim kuponları hem de sizin yardım kampanyanızdan bahsetmeniz; ikisi bir araya gelince sanırım biraz tesadüf de oldu..

    Derya Kuş
    YeniOyuncaklar.com
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Indirimlr

    Şehir Fırsatları kavramı artık Türkiye’de de bir başarı. Şu anda toplu satın alma yoluyla % 98′e varan indirimlerle online sistemi ile sunan, piyasada çok sayıda web sitesi bulunmaktadır. Bizim için kullanıcılar olarak en iyi fırsatları bulmak hiçte kolay değil – çünkü çok fazla seçenekler var. Bu çeşitli teklifleri takip etmek zor bir görev. İnternet kullanıcıları daha kolay bir yol ile fırsatları bulmaları için, İndirimlr – kategorilere göre sırlanmış, tüm fırsatların bir arada olan, interaktif ve kolay kullanımlı bir platform hazırladı:
    http://www.indirimlr.com/

    YanıtlaSil
  8. Derya hanım, size bir email gönderdim biraz önce, yani buradaki yorumunuzu görmeden önce. Ticari anlaşma lafından son derece rahatsızım. Ticaretle ilgisi olabilecek son kişiyim. Benim yardım kampanyalarına gösterdiğim ilgiyi blog camiası bilir.

    Yanlış anlaşılmışım, yanlış anlamışım. Yanlış anlamalar üzerinnden yürüyen bu iletişim hemen burada son bulur inşallah. Verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.
    Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil