10 Haziran 2011 Cuma

3e Çeyrek Kala

Nabersiniz?


Hala Tuna neler yapıyor-ediyor diye merak eden var mı?


3 yaşa 1 aydan az bi zaman kala çocuğumun gelişiminden artık o kadar uzaklaşmışım ki , bloguna bile iki satır yazmaz olmuşum. Ne ayıp..


İşin aslı yazmak istediğim bir ton şey oluyor ama hiç vakit yok. Tuna gündüz uykularını aylardır pusette yapıyor. Ben de B-Fit'e devam ediyorum. Uzun zamandır görmeyenler ciddi inceldiğimi soyluyor ama kilom hala 57-58 (hatta bazen 59) civarında. Yemek yemeyi ve dahası sohbet mezesi eşliğinde içmeyi çok seviyoruz. Anne grubumuzla çocuksuz Kordon kıpraşmaları, eş-dost-aile-arkadaş buluşmalarımız hep bol kalorili geçiyor. Haliyle ben inceldiğimle kaldım. Spora 1-2 hafta ara verince derhal eski formuma dönüyorum.



Onun dışında gunler hem sıradan hem çok yoğun geçiyor. Her çarşamba oyun grubuna devam ediyoruz. Tuna oyun grubuna uça uça gidiyor. Asla kahvaltı yaptıramıyorum. Ayakkabıları elinde kapıya dikiliyor. "Daha saatimiz gelmedi, daha otobus gelmedi, Margareth daha uyanmamış, Ege daha kalkmamış" diye diye oyalıyorum yoksa kargaların kahvaltı vaktinde yollara düşeriz yeminle.



Peki bu hevesle girilen salondaki durum ne?



Benim açımdan durum hala pek parlak değil.



Hala bırakıp gidemiyorum. Geçen haftalarda 2 kere "ben şimdi gidiyorum, sana kraker alıp geleceğim, tamam mı?" diyip ve Tuna'dan olur işaretini aldıktan sonra çıktım. Elif'le Alsancak kaldırımlarını arşınlamaya başladık. Body Shop kampanyasıyla kendimizden geçmiştik ki zırt telefon. Tuna'nın arkada höyküren sesini duyar duymaz "tamam tamam geldim" diyip gittim. Tuna cama yapışmış "Hüüyaa, Hüüüyaaaa" diye haykırmaktaydı. (evet biz modern bi aileyiz :P)



Ben yakınlardaysam hiiç sorun yaşamadan oynuyor, koşuyor, resim yapıyor, dansediyorlar falan filan. Çocuğu zorlamanın âlemi yok ama merak da ediyorum: Ne zaman biter bu bağımlılık hali acep?







Öte yandan bu tuhaf ruh hali gece uykularımızı da sapıttırdı.

Neredeyse 1 yıldır oldugu gibi hala yatağına yatırıp suyunu verip odadan çıkıyoruz. Büyüdükçe uykusuzluğa daha çok dayanabildiği için yatma saati 21:00'i sıklıkla geçer oldu. 21'de yatırsak da uykuya tam anlamıyla dalması bu aralar 22:00'yi buluyor. Önemli değil. Uyutan ben olmadıgım için "iyi uykular" dedikten sonrası artık bana kalan zaman. Gündüzden geceye sarkan tüm işlerimi o arada halledebiliyorum.



Bu aralar gece uyanmaya da başladı. 1 bazen 2-3 kere yatakta kalkıp "Hüüyaaa" diye sesleniyor, beni bi kontrol ediyor. Oyun grubundaki bırakıp gitmelerimden sonra daha da arttığından neredeyse eminim.



Bloga yazmamak isabet olmuş, baksanıza hep şikayet hep şikayet :)

Tabi ki öyle değil.


Bazı günler çok çok olgunlaşıyor. Artık kesinlikle arkadaşlarını seçiyor, tercih ediyor. Kimisine daha çok kanı kaynıyor. Erkek arkadaşlarıyla arası daha iyi. Ev toplaşmalarımızdaki arıza oranı çok çok azaldı. Tanıdığı sevdiği arkadaşlarıyla paylaşmada pek sorun çıkmıyor. (Tanımadıklarına ise çöpünü bile vermiyor) Arca'ya, Ege'ye, Alpi'ye, Berk'e, grubun tek kızı Ela'ya bayılıyor.


Açlık ya da uykusuzluk başına vurmadığı sürece artık daha çabuk ikna oluyor. Bunun sebebi de benim Tuna'ya verdiğimi hemen hemen tüm sözleri tutma konusunda azami dikkatli olmamdır. Uyandıktan sonra itfaiyeye gideceğiz diyip de pusete kafayı yaslamaya ve uyumaya ikna mı ettim? Uyandıktan sonra hemen goturuyorum.




Evden çıkarken kuruyemişçiden badem alma sözü verdiysem muhakkak Tuğba Kuruyemiş'ten 100 gr badem alıp da geçiyoruz. Verdiğim sözü yerine getirmediğimde çıkan cıngarı görmenizi istemem zaten :)


Durum böyleyken böyle.

İş - güç derseniz bu aralar Unnado ile kampanya hazırlığındayım. Tam tarih kesinleşmemekle birlikte birkaç küçük pürüzü hallettiğim anda günün kampanyalarındaki yerimi alacağımı umuyorum.


Tuna balığının düz duvara tırmanma arifesindeki videosunu yayınlar ve bu posta da noktayı boyle koyarım.



 Untitled from hulya cinscicekci on Vimeo.

3 yorum:

  1. Oooo! Tuna sorunlarını çoktan çözmüş annesi, maşallah çok tatlı...

    YanıtlaSil
  2. ozlemistik!

    wordpresste login olmaya bile vakti olmayan kiraz ben!

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil