24 Ekim 2011 Pazartesi

Van'a Yardım, Ama Nasıl?

Van depremiyle ilgili benim takip ettiğim blog listemde (hemen ekranın sağında) pek çok yazı bulabilirsiniz. Twitter'da da acil ihtiyaç listeleri retweet ediliyor sürekli. Takipte olmak gerek.

- İzmir için Büyükşehir Belediyesinin bir organizasyonu varmış:
İzmir Büyükşehir Belediyesi Van'a göndermek istediğiniz eşyalarınızı evinizden gelip alıyor.

Telefonu; 232 425 35 10 Afet koordinasyon 


– İzmir Bornova Belediyesi –  0 232 388 29 64
İzmir Bornova Uğur Mumcu Mrk.’de yardım toplanmaya devam ediliyor 0 232 388 29 64


- Izmir Balçova Belediyesi: Yardımlar semtevlerinde toplanıyor. Bilgi için: http://www.balcova.bel.tr/semtevleri/iletisim.html

 
Bir de bu blogdan guncel haberleri takip edebilirsiniz.

Lütfen nereye gittiği belirsiz yerlere yardım yapmayın. Böylesi felaketlerde fırsatçılar büyük bir hızla türeyiverir. Bir de etnik ayrımcılık ve nefret soylemlerine prim verme zamanı değil. Şurdaki yorumları okuyunca insan olduğundan şüphe ettim bazı kişilerin.

Sosyal medya sayesinde çok hızlı organize olundu. Umalım ki enkaz altındakilere de kolayca ulaşıp mimimum can kaybıyla atlatalım bu felaketi.

3 yorum:

  1. Allah razı olsun canım,inşAllah yardımlar gerekli yerlere ulaşır..
    Rabbim hepimizin yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun canım,inşAllah yardımlar gerekli yerlere ulaşır..
    Rabbim hepimizin yardımcısı olsun..

    YanıtlaSil
  3. Ben de sabah MNG kargoya gittim, bana en yakın o olduğu için. Ellerinde belli adresler var, Afet İşleri, Kızılay, Van Belediye adresleri gibi, istediğine ücretsiz gönderebiliyorsun. Yalnızca kırılabilir şeyler istenmiyormuş onlara gönderilen notta.
    Ben hijyenik ped, bebek bezi, çöp poşeti, peçete, bir kutu kadar çocuk çorabı vs gibi ilk aklıma gelenleri aldım ve gönderdim. Umarım işe yarar..

    YanıtlaSil