22 Kasım 2011 Salı

Bizim Zamanımızda Bunlar Yoktu

Çocuk giysilerindeki küçük, pratik, işlevsel ve ekonomik çözümlere bayılıyorum.
Bu tanımların hepsine birden uyan bir ürün keşfettim: Tozluk. Nam-ı diğer leg warmer.

Geçenlerde Tuna için Minimoy'dan almıştım. Zira evde kalın alt giydirmek istemiyorum. Beli lastikli 1-2 yaş pantolonlarını kapri gibi hala giydiriyorum ama bacaklar buz gibi oluyor. Dışarda da kışın bazı pantolonların paçası sıyrılınca sürekli çekiştirmek zorluyordu. Pantolon altı tayt ya da külotlu çorap giydiren bir anne olmadığımdan bu minicik ama çabucak üşüyen bölge için bir şeyler düşünüyordum ki Minimoy'da buldum ve hemen aldım.

Geçen hafta kargom geldi ve hemen yıkayıp giydirdim. Kesinlikle süper bir ürün. Geçen yaz aldıgım ve kaldırmaya kıyamadığım tüm yazlık pantolonları böylece evde giydirmeye başladım. Malum çocukların boyu hemen uzuyor. Şimdi tam gelen pantolon yaza dek kısalıyor. Kısaldığı dönemde de o çıplak kısmı orijinal bir şekilde kapatmış olacağım.

Başkasına vermeye hatta kaldırmaya bile kıyamadığınız pantolonlar çoktur eminim. Aynısını bir daha bulamazsınız da. O pantolonlar işte bu tozluklarla yeniden kullanıma açılabilir. Sizi yeni pantolon alma derdinden de kurtarmış olur. Bir pantolona vereceğiniz en az 25-30 TL yerine yarısını ödeyerek aynı pantolonu uzunca bir süre daha giydirebilirsiniz.




Minik bebeği olan anneler için de çok kullanışlı bir zımbırtı. Zira bununla alt değiştirmek, külotlu çoraba nazaran çok çok kolay. Üstelik emekleme dizliği gibi kullanmak da mümkün. O kalın ve bacağı acıtan emekleme dizliklerinden çok daha yumuşak ve şirin.

Bebek taşıyıcı kullanan annelerin, bebeklerini sıyrılan bacaklarını kapatmaya çalışmaktan helak olduğunu yakinen biliyorum. Bacak ısıtıcı tozluklar sayesinde bu dertten kurtulmak da mümkün. Düntyaca ünlü Moby Wrap'in sitesinde 12 $'a satılan tozluklar sling kullanıcısı annenin olmazsa olmazlarından.


Kız çocuk anneleri için daha orijinal kullanım alanları vardır eminim. İlk aklıma gelen kot kaprilerin ve eteklerin altına giydirmek. İşin güzel yanı hem iyice yukarı çekip gergin olarak hem de bilekte toplaştırıp daha trendy şekilde kullanabiliyorsunuz.
Bu kadar işlevsel bir ürünün fiyatı da gerçekten çok uygundu. Keşke 2 tane alsaydım diye hayıflandım. Sonra da zihnimde bir ampül yandı ve "neden bunu Tükkan'a koymuyorum ki?" dedim ve öyle yaptım :) 10 desen ve tek bedenle tozluklar 25/11/2011den itibaren satışta olacak efendim. Siz yine de erken sipariş verebilirsiniz, zira deneme sürümünde adetlerim az oluyor.



                   Busha taytlarda 3-4 yaşa dek bedenler ve yepisyeni desenler de stoklar girdi bu arada. Kreş çağı çocukların ilk çantası skip hoplar da stoklara girmiş bulunmakta amma ve lakin her desenden sadece bir tane aldım.

 Bir de çok cici kız bebe şapkaları geldi ki ki fotolarına bakıp bakıp "ayyyy!!" diyorum. Kız çocuk vakti mi geldi ne ;)

15 yorum:

  1. Ben hemen siparişimi verdim malum tavsiyeleriniz başarılı çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  2. selen hanım :)
    siftah sizden oldu. gelir gelmez yapıyorum kargonuzu. sağolun

    YanıtlaSil
  3. Pissst alooooo diyeyim,o ka! Nerde bacım bornoz? Ben istiyorum bu çorabımsı şeylerden,ikinciyim ama istiyooooruuum!

    YanıtlaSil
  4. nil hanımcım :)
    hangi renk desen şekerim? pazar gunu alayım yanıma senin içün

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Hülya :) sitedeki tozluklardan ayırmak istedim ama resimlerdeki tozlukların numaraları üzerinde olmadığından hangisini istediğimi belirtemedim, belkide ben çıkamadım işin içinden :(
    hepsi birbirinden güzel, daha önce bir alışveriş sitesinde görmüştüm ama senin anlatımınla daha etkili oldu,tşkler :)

    YanıtlaSil
  6. Pipili berk'e :)) sen beğen:)))) şimdi kimse açıkta kalmasın normalde iki tane isterdim ama şimdilik bir tane olsun:)))

    YanıtlaSil
  7. çok şekerler bayıldım.. hele şapkalar.. ben bir bütçe kontrolunden sonra hemen geliyorum..

    YanıtlaSil
  8. Bendede var hemde 2 renk , kızlarda balon sort altına , ince mus corap üstüne falanda güzel oluyor .

    YanıtlaSil
  9. naz'ın annesi
    http://www.sanalbebekmagazasi.com/urun_detay.asp?id=2255 burdaki sondan bir önceki fotoda ve şu an okudugun postta desen noları var. fotografı seçmene gerek yok. not olarak hangi desenden istediğini yazman yeterli

    YanıtlaSil
  10. Allahimmmmm nasil bu blogu daha once kesfetmemisim ben.. Bunu soylememin bas sebebi tracy hogg ile ilgili yazilar ve usenmeden yazdiginiz tum yazilar...

    YanıtlaSil
  11. asmabahçe
    geç olsun güç olmasın :)

    YanıtlaSil
  12. Yararlı bir paylaşım olmuş
    Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  13. yine bayıldım:)))
    en çokta sondaki "kız cocuk zamanı geldi mi" ye bayıldım:)) :P

    YanıtlaSil
  14. Hiç aklıma gelmezdi, bu ne harika bir fikir böyle..senin gibi yaratıcı annelere ihtiyacımız var bizim..teşekür ederiz:)

    YanıtlaSil
  15. sağolun
    bir damlacık yağmur sizin ergo baby yazınıza yorum yazmak istedim ama başaramadım :(

    YanıtlaSil