25 Kasım 2011 Cuma

Çocuğunun Büyüdüğünü Anladığın Anlar-1


Tuna'ya milyon tane oyuncak alsam bu çantaya sevindiği kadar sevinemezdi sanıyorum. Dışarı çıkmadan önce, baykuş figürlü çantasını çıfıt çarşısına çeviriyor. Aklın  ne gelirse tıkıştırıp düşüyor yollara. "Madem çanta taşımayı bu kadar çok seviyorsun, bunları da taşı" diyerek kendi çantamı boşalttım. Yedek don ve pantolonlarını, atıştırmalıklarını, oyuncaklarını ve suluğunu çantaya doldurup yükledim sırtına. Eline de kargoya verilecek Ergo Baby'yi tutuşturdum ki zaten tam bir görev adamı olduğundan hiç itiraz etmedi.


Sırtımda çantam olmadan elimi kolumu sallayarak peşi sıra yürürken hangi ara bu denli büyüdüğünü hatırlamaya çalıştım.
Hatırlayamadım.



7 yorum:

  1. Maşallah Tuna'ya annesi, pek mutlu görünüyor çantasıyla. Çantası da çanta ama pek şirin. Gerçekten bir bakıyorsun büyümüş laflar ediyor, tavırlar takınıyor çocuklarımız baka kalıyoruz ardlarından.

    YanıtlaSil
  2. pardon da bu çantayı ben bile takarım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. MAŞALLAH çok tatlı.çantası da sevilmeyecek gibi değil:)
    25 26 yaşlarında iki ooğul annesi olarak söylüyorum her anın tadını çıkar o kadar çabuk büyüyorlarki anlamıyorsunuz bile:))

    YanıtlaSil
  4. Çocuğuma hamal muamelesi yapma kadın :))

    YanıtlaSil
  5. hehe ben de takıyorum arada bu çantayı.
    eevet çok hızlı büyüyorlar ve çok güzel büyüyorlar.
    bırcı :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah küçük adama..

    YanıtlaSil
  7. çanta da tanışınmayacak gibi değilmiş ama..çok şeker

    YanıtlaSil