28 Kasım 2011 Pazartesi

Çocuğunun Büyüdüğünü Anladığın Anlar-2

 Kuaförde uyuyakalan şu çocuğa bir bakın hele. Bana fasikül fasikül uyku yazıları yazdıran kendisi değil sanki.


Mecbur kalmadan gitmem kuaföre. Nefret ediyorum her tür kuaför işinden. Yine öyle artık insan içine çıkamaz bir hale geldiğim günlerden birinde düştük yollara. Tuna kapsama alanımda bir koltuğa oturdu, sonra uzandı. Bir de yastık buldu koydu kafasını.

Biraz sağa sola döndükten ve ara sıra beni kontrol ettikten sonra ağırlaşan gözlerine daha fazla engel olamadı. O gürültüde döndü totosunu uyudu. Bıraksam daha uyurdu sanıyorum ama çok ters bir saat olduğundan gece uykusunu etkiler diye 5 dakika kestirmesine izin verdikten sonra kaldırdım.

Bir dönem başkasının evinde tavşan uykusu yapan, ev gezmelerini kabusa çeviren, uykusu gelince kıyameti koparan bebeği ne ara unuttuğumu hatırlamaya çalıştım.

Hatırlayamadım.


7 yorum:

  1. kaşı bacım kaşı :))) maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. bu çocuklar böyle bebekken uyumaz canına okurlar insanın büyüyüncede buldukları her yerde uyuyakalırlar

    YanıtlaSil
  3. yerim senin totonuuu ah annesi ahh uyumaz dersin birde oğluşuma..

    YanıtlaSil
  4. Sanki o çocuk o anlattığın bebek değilmiş gibi:) Büyüdükçe anne de rahatlıyor çocuk da sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Bende bu günleri görebilecekmiyim acaba...

    YanıtlaSil
  6. Süper rahat görünüyor annesi, ne güzel uyumuş

    YanıtlaSil
  7. Süper rahat görünüyor annesi, ne güzel uyumuş

    YanıtlaSil