8 Aralık 2011 Perşembe

Mesut Bahtiyar Girişimci Anne Konuşuyor


İşimle ilgili en zorlandığım ama en fazla ağırlık vemem gereken kısım PR yani halka ilişkiler.
Üniversitede sınav ve ders icabı yazdığım birkaç basın bülteni ve muhabirken PR şirketlerinden gelen fax ve telefonlar dışında bu alanda çok zayıfım.

Körlemesine ama girişimci içgüdümle :) yazdığım basın bültenini ilgilenebileceğini düşündüğüm yerlere yolladıkça umduğumdan daha çok kişi ilgileniyor. Anne olmak, kadın olmak, sıfırdan yükselmek, girişimci olmak... gibi anahtar sözcükler insanların ilgisini gerçekten çok çekiyor. Muhatabım da benim gibi anneler olunca derdini anlatmak daha kolay oluyor.


Uzatmayayım....
Son zamanlarda iki önemli yerde Tükkan'ımla ilgili görsellere ve basın bültenime  yer verdiler.
İlki Star Gazetesi. Haftasonu ilavesinde kendi de bir anne olan Halime Sürek Kahveci, köşesinde bana yer verdi.


Bugün de gümrüğe takılan mallarımla ilgili DHL ile telefonda bağırış çağırış konuşurken elinde Bebek Dergisi ile eşim çıkageldi. "Sizin İçin Seçtik" köşesinde basın bültenimden de alıntı yaparak öyküme yer vermişler. Öfkem saniyeler içinde sevince dönüştü.


Bir de cocukdayaparimkariyerde.com'da röportajım yayınlandı. Soruları yanıtlarken ben çok keyif aldım. 


Çalıştığım atölyelerden modelliğimi yapan annelere; fotografçımızdan gazetecilere hep muhteşem annelerle birlikte çalışıyorum. İşimi çok ama çok seviyorum. Aşırı mutluyum, over-dose oldum.
Hayır ağlamıyorum, gözüme soğan kaçtı.

21 yorum:

  1. Tebriklerrrr. Asliveogullari

    YanıtlaSil
  2. aslıhan
    çok ama çok teşekkurler

    YanıtlaSil
  3. bu iş için gerçekten zaman ve emek harcıyorsun bunu biliyorum. Başarıların daim olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Harikasınız, demek ki hakediyorsunuz :) keyifle okudum yazınızı

    YanıtlaSil
  5. cebimdeki renkler, bırcı :)
    saolun kızlaaar

    YanıtlaSil
  6. Harikasin:)))))

    YanıtlaSil
  7. Az onceki yorum benim Tanya:)))

    YanıtlaSil
  8. tanya
    çok sinsi gördüm seni. adsız madsız felan :)) çok sağol

    YanıtlaSil
  9. tebrikleeer:) yaptığınız çok zor bir iş. 6 aylık çalışan bir anne olarak çook iyi biliyorum bunu:) şimdiii tukkana gidiyorum! orada görüşürüz...

    www.cangama.com

    YanıtlaSil
  10. Bizde seviniyoruz gördükce- baslangıc asamalarına tanıklık ettiğimizden dolayı. Bol satıslar cok kazanclar dileriz

    YanıtlaSil
  11. gözüne kaçan soğanı yiyim, imzala beni bigaha görüşünce, gurur duyuyorum başarılarınla,öperim.

    YanıtlaSil
  12. tebrik ediyorum ve devamını diliyorum Hülyacım :) dur bir başarı şarkısı bulayım senin için ;)

    YanıtlaSil
  13. tebrik ediyorum çok seviniyorum böyle haberlere :)))

    YanıtlaSil
  14. Oh oh ne guzel haberler bunlar Hülya. Sen overdose oldukça, moral tavan yaptıkça daha da artacak inan buna.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. çok çok iyi bir anne olduğun gibiii çok çok da iyi bir iş kadınısın sen..
    öptük senii..

    YanıtlaSil
  16. tebrikler Hülya Hanım, her zaman güzel haberlerinizi duyarız inşallah.

    Canan

    YanıtlaSil
  17. Başarıların devamını diliyorum.Bizde slingomuzu sanal bebek mağazasından almıştık.Hatta bugünde teşekkür yazısı yazmıştım.
    http://ozlemceannelikhalleri.wordpress.com/2011/12/12/aslinda-yalniz-degilmisim/

    YanıtlaSil