22 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Yıl Hediyeniz Benden


2011 yılı işim açısından umduğumdan çok daha iyi geçti. İnternet anneleri bloglarında, sosyal medyada inanılmaz güzel destekler verdi. Ben de hem onlara teşekkür etmek hem de yılbaşı coşkusuna katkım olsun diye bir hediye vermek istiyorum.


Efenim hediyemiz Minizone marka bir mei tai sling. 3 kgdan 15-16 kgya dek taşıyor. Ben bu tip taşıyıcıları ilk aylar için çok efektif bulmasam da doğumdan itibaren kullanan anneler var.

Kazanmak için tek yapmanız gereken 26/12/2011 pazartesi gunu öğlen 12:00'a dek bu posta yorum bırakmak.  
Çekiliş random.org aracılığıyla yapılacak. 
Mecbur değil ama eliniz değmişken FB sayfamı da "beğen"irseniz sevinirim helbet.
Bir de küçük not; yılbaşı alışverişlerinizde kargo ücreti YOK! 
29 Aralık'a dek alt limit üst limit olmadan tüm alışverişlerinizde kargo benden. Bu da ikinci yeni yıl hediyesi olsun ;)

edit: 2.kez aynı kişiden gelen yorumların 2.sini siliyorum bilginiz olsun. herkese bol şans

59 yorum:

  1. Evet evet ben bundan istiyorum. Ama benim ufaklık 11 aylık, uygun mudur acaba? Sevgiler Hülya :))

    YanıtlaSil
  2. hemen yorum yazayım.neticede bizim bebik sağlıkla doğsun inşallah da bana da lazım olcak bundan :) bu arada face hesabım olsa seve seve beğeniridim :( sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Oglum bayilir buna eminim hadi bakalim onun aansina olsun

    YanıtlaSil
  4. Dışarıda ve evde kucağımdan bir türlü inmek istemeyen kızımın şansına...İnşallah bizim olur,şans bizden yana ol.....;)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir hediye, ben de katılmak isterim. facebook sayfanızı da beğendim, gerçekten ;) sevgiler, sevgi.

    YanıtlaSil
  6. Yeni yılın benim için en büyük hediyesi oğlum olucak inş. .. E oğluma da bi hediye lazım değilmi ? :)

    YanıtlaSil
  7. Yorum bırakayım, ben zaten beğeniyorum ki seni heryerde, fb de, ayrıca fb hastasıyım, beni çekilişe katma (yok bi de katsaydın ) 15 kg Berk ama yok taşımam artık sanırım :P hade bakalım herkese iyi şanslar:)

    oy verebiliyoz mu :P

    YanıtlaSil
  8. Is yaparken kolaylik sagliyir sanirim hic kullanmadim ama. Herkese iyi sanslar:)

    YanıtlaSil
  9. çoook beğendim. ben de istiyorum!!:))

    YanıtlaSil
  10. Kız kardesim hamile kazanırsam hediyenin hediyesi olacak merakla bekliyorum çekilişi

    YanıtlaSil
  11. çok isterim ben..bebeğim yok ama tedavi oluyorum..ümitliyim onun şansna olsun :)

    face hesabınıda beğendim..ben olayım benn :)

    sevgiler

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Yeğenimin şansına hadi bakalımmm

    YanıtlaSil
  13. ben de talibim bu güzelliğe

    YanıtlaSil
  14. bir yasindaki kizimin sansina.... sevgiler

    YanıtlaSil
  15. hadi bakalım biz de varız sademim için

    YanıtlaSil
  16. ben de katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. bende varim cekilise katiliyorum:)
    facede begendim

    YanıtlaSil
  18. 4 aylık oğlumun şansına,hayırlısı bakalım:))
    Ayşe

    YanıtlaSil
  19. Bu ara "Beni kucağına al" sendromu yaşayan 2,5 yaşındaki 13 kg. luk küçük danam için şansımı deniyorum :)

    YanıtlaSil
  20. 2 numaranın şansına olsun:)edanik@hotmail.com
    eda

    YanıtlaSil
  21. ben de yorum birakiyorum. herkese super bir 2012 diliyorum, kendime de bir is.

    YanıtlaSil
  22. Ben kendime senin dukkandan almistim zaten bir tane, bu cikarsa bir arkadasima hediye edecegim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Bizim bezelyede kısmetse martta gelecek...onun şansına olsun..FB sayfasınıda beğeneli ve takibe alalı zaten çok oldu:)şimdiden mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  24. bende katılmak istiyorum çekilişe :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. doğacak olan AliTunam için isterim bunu:))
    zekiyekorkut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. daha önce senden almıştım meitai ama fazla mal göz çıkarmaz..belki de 3.ye kısmet olur belli mi olur...

    YanıtlaSil
  27. bizde şansımızı deneyelim:))
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  28. Oğluşumun şansına bizde isteriz...

    YanıtlaSil
  29. kuzucuğum kucağımda çok mutlu oluyor...onun için biz istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  30. ben de ankaradan katılıyorummmmmmmmmmm elinize sağlık diyorum

    YanıtlaSil
  31. Bizde talibiz.Yeni yılda yeni planlarım için.

    YanıtlaSil
  32. Kızımın şansına umarım bizim olur:)

    YanıtlaSil
  33. kardeşim için süper bir hediye olacak :D derinin şansına :)
    sevgiler
    eylem

    YanıtlaSil
  34. bizde talibiz.bakalım şansımıza

    YanıtlaSil
  35. Desenleri harika gorunuyor. Cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  36. 2.Bebeğim için harika olacak.Umarım şans bize güler:))

    YanıtlaSil
  37. sibel tufanoğlu23 Aralık 2011 12:57

    kızımın şansına:)

    YanıtlaSil
  38. Benim deli oğlan minnacıkken gıkını çıkarmamıştı slingte ama şimdi de gıkı çıkmadan durur mu acep?

    YanıtlaSil
  39. ben de eksik kalmayayım.
    hem fazla sling göz çıkarmaz di mi? :)

    YanıtlaSil
  40. canan bayramoğlu23 Aralık 2011 14:56

    bende istiyorum bende:))

    YanıtlaSil
  41. eminim kuzucum sever.slingli günlere merhaba demek için ... :))

    YanıtlaSil
  42. bizde kızımla talibiz ,inşallah bizim olur ,yazın gezerken çok faydalıolacağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  43. şu anda ihtiyacım yok ama belki bizden de başkasına hediye gider...o yüzden istiyorum :))

    YanıtlaSil
  44. Kuzumun şansına...Biz de istiyoruz biz deeee:)))

    YanıtlaSil
  45. benim bebeğimde 11 aylık, onun şansına..sevgiyle..

    YanıtlaSil
  46. Ben de çok sevdiğim bir arkadaşımın kızı için katılıyorum. Umarım ona çıkar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  47. Tamam katılalım çekilişe o zaman.

    YanıtlaSil
  48. wrap slingden sonra sizin tavsiyenizle bir de bunu denemek güzel olur.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  49. arkadaşımın şansına.ona hediyem olsun çıkarsa

    YanıtlaSil
  50. Nakışlarına bayıldım:)) DA.

    YanıtlaSil
  51. Merhaba
    oglumda kullanmadigim icin pisman oldugum sling belki ikizlerime kismettir :)
    Burcak B.

    YanıtlaSil
  52. benim oğluş biraz büyüdü ama 2. için neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  53. Hamile arkadasim icin katiliyorummmmm:)))

    YanıtlaSil
  54. Hülya hanım,
    sizden bir slingo aldım 2.kızım doğduğunda. Büyük kızım kendi bebeklerini taşımak isteyince bende ona bir çakma slingo diktim. Ben çok memnun kaldım,çok rahat ettim.özellikle 2 çocuklu anneler için kaçırılmayacak nimet.

    http://tipitosum.blogspot.com/2012/01/cocuklar-icin-slingo-anakucag.html

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil