4 Mart 2012 Pazar

Ders: Bornoz Konu: Bambu


Tükkan'a ürün yerleştirirken "kendi çocuğuma alacağım kalite/fiyat/performans" gibi kriterlere önem veriyorum. Mümkün mertebe deneyerek, görerek alıyorum. Bu sefer de öyle oldu.



Bornozlar elbette ki işin üstatlarının memleketi, Denizli'den. Bu da önem verdiğim bir başka kriter. Malum  çoğu büyük tekstil markasının fason imalatçısı ülkemizde.Burada yapılan markalı ürünlerin önce dışarıya ihracını izleyip sonra oradan geri satın almak tam bir saçmalık olduğundan yerli üreticiler candır diyorum.



Tuna neredeyse doğduğundan beri banyoda mızırdanan bir çocuk. Kafaya su gelene dek her şey iyiyken kafası yıkanırken çıldırtır adamı. Yeni bornozu geldiğinden beri banyoya girmek için kendi kendini ikna etmeye başladı: "Okula temiz gideceğim, yeni bornozumla kurulanacağım vs vs." Hatta banyodan sonra bornozuyla evde takılıp poz verme aşamasına bile geçtik.




Bornozun dışı pike kumaşı, içi ise bambu ve havlu karışımı.
Peki neden bambu? Çünkü bambu bitkisi yetişirken kimyasal tarım ilacına gerek yoktur, yani doğal olarak organik ve çevre dostudur Antialerjik olduğundan hassas ciltlere birebirdir. Atopik dermatit ve sedeften muzdarip ciltlere özellikle öneriliyor.

Bambu lifleri normal pamuktan çok daha yumuşaktır. Özellikle bambu karışımlı havlular yüzlerce kez yıkamaya rağmen ilk günkü gibi yumuşacık kalır. Bambu karışımlı havlular normal havluya nazaran %60 daha fazla ve hızlı nem çeker. Bu da banyodan sonra bebeğinizin daha çabuk kurumasını sağlar.


Uzun lafın kısası: Denedik, beğendik, kefiliz. Satın almak isteyenler için serinin tamamı bu ve bu linkte.


14 yorum:

  1. BENİM MİNİK PRENSESİMDE DE BANYO FOBİSİ VAR BİZ İŞİ ABARTIYOR ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA BANYO YAPIYORUZ BORNOZ İŞİ KURTARIR MI SENCE ?

    YanıtlaSil
  2. nilerk
    yeni alınan birşeye sevinecek kadar buyumuş olması lazım. kaç aylık/yaşında kızınız? kucukken alsak bizde işe yaramazdı.

    YanıtlaSil
  3. bornozu çok şıkmış.. bende kızıma aldım geçenlerde.. görüntü güzel ama iş yok.. hiçbir şekilde suyu emmiyor.. yapış yapış oluyor sanki.. bu ürünü hemen inceleyeceğim..

    YanıtlaSil
  4. ühühühüh geçen hafta harıl harıl emire bornoz aradım, cumartesi de gidip özdilekten aldım :(( bambu olup olmadığına dikkat etmedim bile :(

    YanıtlaSil
  5. çok yakışıklı valla o bornozun içinde :)) bornozlar tükenmiş hemen de büyük boyları yok sanırım 4 yaşa kadar...

    YanıtlaSil
  6. aslında tek tuk de olsa buyuk boy var. tunanınki 4-6 yaş mesela. ama çeşit ve desen az oldugu için siteye koymadım. isterseniz atolyeye sorayım

    YanıtlaSil
  7. teknik anne
    ozdilekte çocuk için bambu bornoz yok ya da ben gormedim. tuna'ya aramıştım zamanında. normal havlu bornozları bile hiç de ucuz değildi ustelik.

    YanıtlaSil
  8. Hülya Selam. Bende istiyorum hemen inceleyeceğim... Benim minik'in henüz hiç bornozu olmadı :( Sevgiler ve bol satışlar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Şimdi buraya yazamıyorum diyeceklerimi, laan hani arayacaktın, yok dedin gık dedin, istiyorum o bornozdan o kadar, gittim kazıklandım çünkü içinde Tuna da olsun o ka!!!

    YanıtlaSil
  10. Hülya Merhaba,
    Dükkanındaki ördekli bornozu almak istiyorum ama site izin vermiyor. Stokta yok mu? Yaş seçeneği de çalışmıyor. Bana dönersen sevinirim:
    bendenvebizden @ gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Bornoz harika, herkese tavsiye ederim. Teşekkürler Hülya :)

    YanıtlaSil
  12. benden bizden
    gule gule kullansın bambino :)

    YanıtlaSil
  13. Bizim de eşimle açtığımız ve yalnızca anne, bebek ve çocuk ürünlerine özel indirim fırsatlarını yayınlayan yeni bir web sitesimiz var artık. www.cocukindirimi.com adresinden yayın yapan siteyi incelemenizi tavsiye ederim, sizin için de uygun indirimli ürün ve fırsatlar olabilir...

    YanıtlaSil
  14. ömur bey
    bol kazançlarınız olur umarım. siteyi açamadım yalnız. bilginiz olsun

    YanıtlaSil