11 Eylül 2012 Salı

Biraz da tuniko'dan havadisler

Tuna gunler sonra ilk kez bugun hiç mızırdanmadan, yüzünü ekşitmeden servise binip gitti. Okulda yemeklere şöyle böyle katılmaya başlamış. Dün ilk kez bir sınıf oyununda birinci olmuş. (Oyunun ne oldugu konusunda en ufak fikrimiz yok. Ser veriyor sır vermiyor zibidi). Sanırım sancılı dönem geride kaldı şimdilik.
Ben de artık işime daha fazla yoğunlaşabilirim.
İşlerden güçlerden haberler vereyim istiyorum, zira bu satırları okuyan onlarca annenin emeğine müteşekkirim.  Hesap vermek, en azından haberdar etmek zorunda hissediyorum kendimi :)

Geçtiğimiz aylarda site baştan sona yenilendi. Pompadan pusete; emzikten oyuncağa binlerce çeşit ürün var artık. Ama hepsi bu değil, artık işin al-sat kısmından imalat kısmına geçiş yapmak üzereyim.

Yıllardır hep başka başka imalatçıların slinglerini alıp satıyorum malum. Hepsi birbirinden farklı slingler ve hepsi farklı aylarda kullanılıyor. İstedim ki tek bir sling olsun, dogumdan itibaren uzun sure kullanılsın. Yumuşacık olsun, pratik olsun hemen takılsın, ister tek omuza asılsın istenirse iki omza takılsın, az yer kaplasın, sıcak da tutmasın bebeği üşütmesin de....
Babalar da kullanabilsin ve hemen her pozisyonda taşımak mumkun olsun.
Yeni doğana gözü kapalı onerdiğim wrap slingin bağlanmışı olsa nasıl olur acaba derken zaten benzer markaların varlığı keşfettim. Sonra bunu kendimce revize edip kumaşına karar verdim. Şu an urunler numune aşamasında ama sanırım 1-2 aya dek hazır olacak.
Marka ve logo tasarımı da hazır.


Marka adı ararken  zırt pırt Hayat hocama "Japonca o ne demek, bu ne demek?" diye sora sora bi' hal olmuştum. Altın vuruşu Japon kocalı :) İlkay'la yaptık ve neko'da karar kıldım.
Neko Japonca kedi demek. Tuniko'yla fonetik uyumu tamamen tesaduf ama çok da iyi oldu bence.

Neko makalı ilk urun elbette ki bir sling olacak. Özetle wrap slingin bağlanmış ve her bedene uyan şeklini yapacağım. Ama anne-bebek urunleri açısından farklı urunler de uretmeye sıcak bakıyorum. Parlak bir fikriniz varsa, "aa bak bu urun çok ilginç" diyip paylaşmak isterseniz de mailim herkese açık.

Dün beni çok sevindiren de bir gelişme oldu. Girişimcilerin ve bilişim dunyasının nabzını tutan webrazzi'de tuniko hakkında bir yazı yayınlandı. Okumak isteyen olursa buyrun.

Gelişmeler boyleyken boyle.
Sağlıcakla kalın

23 yorum:

  1. yasasiiiin :) kendinden baglamali sling benim gibilerin isini de gormez mi?

    YanıtlaSil
  2. yaziyi dun okudum Hulya gurur verici. Yolun acik olsun! :)

    YanıtlaSil
  3. ohh hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun.
    merakla bekliyorum bağlanmışı nasıl olacak.
    biraz zor oluyor cidden klasikler. evde bağla çık sıkıntı yok ama sokakta bir yerde çıkardıysan yandın allah geri bağlarken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet nesterencim aynen o sebepten dogdu zaten bu yeni sling. evde bağlamak super ama eskaza dışarda takmak zorundaysan çile gerçekten wrap sling.

      Sil
  4. emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler Hülya, merakla beliyorum yeni nekoyu :)

    YanıtlaSil
  6. Merakta ve de takipteyim, 1 ay sonra bebiş geliyor, bu sefer hevesliyim,kullanmak istiyorum,bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet az kalmış, baktım şimdi blogdan. takipte kalın :) sevgiler

      Sil
  7. Hülya'cım bildiğin gibi Ela'da kullanamadım, nedense keşfedememiştim wrap'ı o zamanlar. Ama Ege hali hazırda 13 aylık, 10 kilonun üzerinde bir dana olmasına rağmen, daha ilk günkü gibi zevkle ve rahatlıkla kullandığımız bir ürün wrap. Her defasında seni anıyoruz:) En son resim, minik dananın bir gezme öncesinde anneye iliştirilmiş halidir:)

    http://hayatintatliheyecanlari.blogspot.com/2012/09/2012-yaz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bu wrap'in kendinden bağlı halini düşünemiyorum bile, ne büyük rahatlık. E be Hülya, yapaydın ya birkaç yıl evvelinden bu işi:) Artık geçti bizden, etraftaki doğuracak arakdaşlara hediye edeceğiz bu durumda NEKO'yu.

      Sil
    2. bayıldım fotografınıza aysencim.
      bağlanmışı da 3.ye artık :)

      Sil
    3. Aman diyim Allah isteyene versin. Bizden bu kadar Hülya'cım:)

      Sil
  8. Merhaba hulya hanim, ben gecenlerde uyku konusunda twitterda danismanlik yaptiginiz zombi anne melike :) can bir yaz bebegi oldugu icin terler diye yazin sling veya wrap almadik , simdi de bes aylik ve 8 bucuk kilo. Hala almak icin cok gec kaldim mi diye dusunuyorum. Goruntude super coool, fonksiyonel oldugu da asikar, ozellikle avm lerde bos puset ittiren ve kucakta bebek tasiyan bizler icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo hiç geç kalmış değilsiniz hatta tam uygun zaman bence. mei tai/slingo hug ya da ergo/boba/lillebaby/beco grubuna bir bakın. hepsini çok rahat kullanırsınız bu aydan sonra

      Sil
  9. Tabiki herkesin tasiyabilme becerisine ve suresine gore degisir ama genellikle kac kiloya kadar kullanmaya devam ediyor musterileriniz? Ergo grubunda bu nedenle fiyati onem kazaniyor, uc ay kullanmak icinse oldukca yuksek. Hele de cooook parcali puseti almisken.. Sizin urunde fiyatlar mei tai grubu gibi mi olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tabi. 89u geçmez benim urunu fiyatı.
      mei tailer 17-18 kg rahat taşır. daha fazlasını da taşır ama insan sonuçta taşıyan :) 13-14 kgyu falan rahat taşırsınız. sonrası yorar. Bu da yaklaşık 2 yaş yapıyor zaten. 1 yaşa dek bol bol kullanılıyor. sonrasında yanınızda taşıyıp ihtiyaca gore kullanıyorsunuz. 1 yaş sonrası yuruyorlar genelde ama yorulunca da kucaklanmak istiyorlar. o zaman için de sling cok işe yarıyor

      Sil
    2. Evet ozaman yollayin bana bir tane :) geliyorum simdi tunikoya. Bir sey daha, mei-tai mi,neko mu?

      Sil
    3. benim yapacağım sling de pratiklik açısından mei tai gibi olacak. şu aşamada mei tai işinizi rahat rahat gorur bence

      Sil
    4. Nakisli mei tai lerden nest modeli elinizde yokmus, yakinda gelir mi pekii?

      Sil