8 Ekim 2012 Pazartesi

Mickey'in Müzik Festivali'ne gitmek isteyen?

Turkcell sponsorluğunda Uykusuz Anneler ve çocukları 13 Ekim Cumartesi saat 12:00de Trump Tower AVM'de Mickey'nin Müzik Festivali'ne gidiyor. Uykusuz Anneler için o seans kapatıldı. Biz gidemiyoruz ama 2 okura yavrsuyla birlikte gitsin diye davetiye hediye etmek isterim.

Davetiyeler isme olacak, kargolama yapılmayacak, kapıda kimlik/nüfuz cüzdanı ile giriş yapılabilecek.
Davetiye isteyen annelerin tek yapması gereken bu postun altına yorum bırakmak. Random.org aracıgıyla salı gunu cekiliş yapacağım. Kazanan 2 anne ve 2 yavruya şimdiden iyi eğlenceler. Herkese bol şans :)




Posted by Picasa

20 yorum:

  1. ben isterim yeğenlerimle gitmek ama 2 taneler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kazandınız gulin hanım.
      perihangurer@gmail.com a tam adınızı bildirir misiniz? kimliğinizi yanınıza almayı unutmayın
      sevgiler

      Sil
  2. Bize çıksın :) Bol şans

    YanıtlaSil
  3. biz de gitmek istiyoruz

    YanıtlaSil
  4. oglumunda hosuna gidecek sanirim

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. kazandınız
      perihangurer@gmail.com a tam adınızı bildirir misiniz? kimliğinizi yanınıza almayı unutmayın
      sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkürleeeer:) Çok mutlu oldum...Mail attım...

      Sil
  6. Hülya random mandom tanımam bizide gör :)))) mesecina

    YanıtlaSil
  7. Ben çok isterim, kızım henüz hiç gitmedi öyle bir gösteriye.
    Bana çıkar mı ki aceba ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cekiliş bitti ama coktan :)
      hatta gosteri bile bitti

      Sil