15 Kasım 2012 Perşembe

Neko ile yayındayız


Bundan yaklaşık 7 ay once marka tesciliyle başlayan üretim sürecim geçen hafta sonra erdi.
  Kumaşından aksesuarına, bedenlemesine dek sayısız numune yapılan, beğenilmeyen tekrar tekrar yapılan X wrap sling artık son halini aldı, test edildi, onaylandı. 




Her şey "bu wrap sling çok zor bağlanıyor ama çok rahat" diye serzenişte bulunan sayısız annenin talebiyle başladı. Yeni bir urun olmalıydı. Wrap sling kadar yumuşak olmalı ve yeni doğan bebeği tamamen sarıp sarmalamalıydı. Fakat aynı zamanda pratik olmalıydı, dışarda bağlarken ucu yere mi değdi, kumaş elimden mi kaçtı diye dusunmemeliydi anne. Beden sıkıntısı olmamalıydı ve boylece tek bir slingi hem anne hem baba kullanabilmeliydi.






Aklımdan geçene yakın 3 ürün vardı: Amazonas Carry Baby, Tricotti ve Baby Ktan'ın numunelerini edindim ve bu 3 ürünün birleşimini tasarladım. Geçtiğimiz haftaki babywearing workshop'unda da cok sayıda anne ve bebekte denedik. Vallaha da olmuştu :)
İlle de "klasik olsun, ister çamurdan olsun"  diyenler için de klasik 4,60 mtlik wrap sling de ürettim. 
Klasik wraplerle X wraplerin kumaşı aynı. Hatta aynı kumaştan hediyelik battaniye ve şapka seti bile yaptım.






Sıra geldi fotograf ve video çekimine. En başından beri aklımda tek isim vardı: Yeliz :) Sağolsun beni kırmadı ve en fıstık haliyle studyoya geldi.

Her ne kadar incecik vucuduyla standart anne tipinden uzak da olsa sonunda anneydi :) (Tuna'nın deyimiyle Aağca'nın anneşi ) Yeminle soyluyorum Yeliz değme mankenlere taş çıkarttı. Hangi fotografı seçeceğimizi şaşırdık cünkü "bu kötü çıkmış" dediğimiz hemen hemen hiç olmadı. 
Bebeklerimiz de bir o kadar uyumlu ve tatlıydı.
Bizi çekimde en çok zorlayansa video çekimleri oldu. Her bir urun için cok sayıda bağlama pozisyonu vardı ve hepsini de göstermek istiyordum. Sonuçta 2 farklı sling için 7 videoda başarılı olabildik. Hepsini bu linkten izleyebilirsiniz.  

Çekimlerde kullandığımız şapkaları da çok soruyorlar. Onları da bu linkten alabilirsiniz. 

Neko için bayilik almak isteyen e-ticaret siteleri de (normal bebek mağazaları da tabi) bana hulya@tuniko.com dan ulaşabilir.

 
 

29 yorum:

  1. bu haberleri okurken oyle seviniyorum ki bravo Hulya! Harika bir is oldu hakikaten. eline, ellerinize saglik!

    Manken konusunda ise soyleyecek soz bulamiyorum. icinde varmis yelizin mankenlik :) heyt be manken budur iste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sağol gulçincim.
      yeliz "natural born model" ya ne diyosun :)

      Sil
  2. Eline sağlık :) Erin bebekken neredeydin ? Tricotti diye öldüm bittim ama yapmıştık en çok bunu rahatlıkla kullanmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tricottinin tasarımı guzel ve pratik ama kumaşı çok kotuydu ayça. bir de beden sıkıntısı vardı. baby ktan da oyle. kumaş konusunda turkiye cok iyi bir yerde. iyi kumaşa ulaşmak nispeten kolay.
      2.ye artık diyorum ben de :) ehihihi

      Sil
    2. annem bir kumaş bulup dikmişti bana zaten orijinalkullanmadım ki ? nikincine ?? hı?

      Sil
    3. heheh duymazdan geliyorsun dimek :)

      Sil
  3. Bravo bravo bravo...
    Yeliz harika çıkmış!!!
    Bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  4. harika ! tebrik ediyorum böyle girişimci bir anne olduğun için :)

    YanıtlaSil
  5. Süper, süper, süper...Başarılarının devamını ve hayırlısıyla bol bol kazanç diliyorum. Manken'in de yolu açıldı :P Kanımca ayak mankeni bile olabilir. Mükemmel , harikasınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el, ayak, dudak.. her şey mankeni olabilir bence

      Sil
  6. Kim tutar seni Hüllam , cok cok seviniyorum , gururlanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Harikasınız, hayırlı işleriniz olsun, bol kazançlar ayrıca manken de bir numara olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Helal sana arkadasim..yolun hep aci olsun..sorunsuz musteriler versin.
    Mankene diyecek soz bulamiyorum zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi manken sahane :)
      sağolasın elifim. her adımda yanımda olan arkadaşlarım oldugunuz için ben de pek mesudum. öpüjemmm ilk fırsatta

      Sil
  9. Kesinlikle çok başarılı fotoğraflar, kutlarım hepinizi çok çok. Dilerim çok güzel kazançlar getirir, kullananlara da mutluluk huzur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet. kullananlara huzur vermesi en guzel temenni olmuş. çok tesekkurler

      Sil
  10. hülya dün istanbuldaydım, şimdi okuyorum:)) üzerine afiyet üşüttüm iğrenç istanbul havasında. manken hakkındaki yorumları tek tek öperim:) yolun açık kazancın bol olsun.
    Bu vesileyle artık celebrity olduğuma göre alayınızı tanımam! puahha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar tekrar sağol yelizim. herşey için :)

      Sil
  11. Harika:) Mankenimiz de çok profesyonel, kimlerdendir, hangi celebrity olur kendileri acaba:)

    YanıtlaSil
  12. Çekimlerde, ürün de, mankende çok güzel :)

    YanıtlaSil
  13. Tekrar hayırlı olsun Hülya,bol kazançlar.Valla mankene bende diyecek söz bulamadım.Maşallah maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teskkurler özlemcim. yeliz adına da tesekkur edeyim elim değmişken

      Sil
  14. İlk bebeğimde yurt dışındaydım ve orada tanıştım 10 sene önce X-Wrap sling ile. (tam olarak aynısı değil.) Çok kullandım ve pratik gelmişti bana.
    Bol kazançlar diliyorum:)

    YanıtlaSil