14 Kasım 2012 Çarşamba

Renkli Ada Çok Güzel, Gelsenize



Bir onceki postta duyurusunu yaptığım 2 gunluk babywearing etkinliği oldu da bitti maşallah. Pek de guzel geçti.



Taze anne adayı Zeynep ve Seyhan da bloglarında uzun uzun yazmış. 
Benim açımdan çok memnun edici bir etkinlikti zira kendi markamla çıkardıgım slingi çok sayıda annede (ve 1 babada) deneme şansı buldum. 



Etkinliğin ilk gününde eski dostlar ziyarete geldi. Kanal D haber ekibinden arkadaşım Arzu İyilikyapan Türk televizyonlarının ilk bebek taşıma haberi yaptı boylece :)



Gelelim etkinliğin yapıldıgı mekana. Sevgili Derya ve Selin'in ortaklaşa kurduğu Renkliada, çok şirin bir.. Kafe mi desem oyun aktivite mekanı mı desem.. Yoksa hepsi birden mi desem bilemedim. Zira gerçekten hepsini içinde barındırıyor. 
Şirin bir bahçesi var. Etkinliğin ilk günü burdaydı ve Tuna bahçedeki parkta oynarken ben de bıdır bıdır konuşabildim. Zaman zaman kapalı oyun salonunda, oyun ablası eşliğinde vakit geçirdi. Şekersiz, pekmezli kek ve kurabiyelerin tadına baktı. 
Önümüzdeki günlerde yoga dersleri başlayacakmış. Çocuğunuzu kapıp getirip oyun ablasına emanet edip rahatça yoganızı yapabileceğiniz, benim bildiğim, tek mekan.
Yolunuz Taksim'e düşerse bi' uğrayıp çaylarını için derim naçizane.

Kanal D'de yayınlanan haberi de koyar sağlıcakla kalın derim.







1 yorum:

  1. vallahi ben pek bir merak ediyorum, bir gün ayarlayıp, mutlaka uğrayacağım :)

    YanıtlaSil