11 Aralık 2012 Salı

İBS - İstanbul Baby Show'a Davetlisiniz

 

İBS Anne Bebek Çocuk Fuarı, 14-16 Aralık 2012 tarihleri arasında Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek.


Türkiye’nin doğrudan aileye hitap eden en büyük fuarını gerçekleştirmek üzere yola çıkan Boyut Group tarafından düzenlenen “İBS Anne Bebek Çocuk Fuarı”nda, ebeveynler ve markalar aynı platformda buluşacak.

Gönül ister ki ben de Neko olarak standdaki yerimi alayım ama daha geçen ay Tuna'yla bir İstanbul seyahati yaptık ve bu bünyenin her ay bir seyahati kaldıracak ne enerjisi var ne de sabrı. Kaldı ki her seyahat sonrası 2-3 gün, "okula gitmek istemiyooom"larla uğraşıyoruz. Yani gelmem imkansız gibi bir şey.

Neyse ki imdadıma İrem yetişti. Neko marka slinglerimi denemek, ellemek, koklamak isteyenler İrem ve Sena'nın Fikirdenk standına gidebilir. Kızlara benden de selam soyleyin :) Bi' çaylarını için.

Fuarda pek çok markanın urunlerine indirimli sahip olma şansınız var, bence ozellikle hamileler bu fırsatı kaçırmasın.

Şahsen katılamasam da isterim ki 5 okurum fuarı gezsin, alışverişini yapsın. Bu posta yorum yorum bırakanlardan 5 kişiye 2 kişilik fuar davetiyesi vermek istiyorum. 

Evet kimler fuara katılmak ister bakalım?



26 yorum:

  1. Ben de gitsem mi acaba? Biraz erken ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidiyosun sekerim. kapıya adını yazdırıyprum.

      Sil
  2. 1 yasına girecek oglum 1 hafta sonra dogum gunu hediyesi olarak istesem ayıp etmis olmam dimi;)))

    YanıtlaSil
  3. Ben C.tesi orada olucam kısmetse ve davetiye süper olur ben birine talibim :)Sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozge beydag'dı di mi hanfendü :)

      Sil
    2. Evet evet aynen öyle Özge Beydağ Yılmaz :)

      Sil
  4. Merhaba ben de davetiyeye talibim. Neko için de başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davetiye için isim soyisim alayım lutfen.

      Sil
    2. Aslı TUAN ACER.
      Ahmet ACER.

      Sil
    3. kapıya isim bildirilmediği için, yarışmanız bir işe yaramadı. Vakit kaybı için teşekkürler.

      Sil
    4. Aslı hanım
      Ben fikirdenk aracılıgıyla iletmiştim :( İşe yaramamasına uzuldum cok.

      Sil
    5. Neyse sağlık olsun yine de çok teşekkürler :).

      Sil
    6. cok uzuldum aslı hanım
      fikirdenkin davetlisi olarak geldiğinizi soyleseydiniz keşke. herkes girmiş cunku :( muhtemelen o anki bir talihsizlikten dolayı olmuştur.

      Sil
  5. Meraba 2 bucuk yasındakı kozım nehır ve bende gıtmek ıstıyorumm mm. Hemde cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. didem tanrıkulu mu yazalım davetiyeye?

      Sil
  6. Davetiyelerden bitanesini kızım ve benıcı ayırırmısınız lutfennn

    YanıtlaSil
  7. ben isteriiimm :) hem de çok..

    YanıtlaSil
  8. Kizimla eglenceli birgun gecirmek icin ben de orada olmak isterim...

    YanıtlaSil
  9. Kizimla eglenceli birgun gecirmek icin ben de orada olmak isterim...

    YanıtlaSil
  10. Eee kım kazandııı sonuc bellımı;)))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Hülya Hn

    Davetetiye bitti sanırım:(( Bende 9 Ayylık kızım ile gitmek
    isityordum.Elanur için İlk etkinlik olacak:))

    Melahat Eröz

    YanıtlaSil