3 Temmuz 2013 Çarşamba

Ürün değerlendirme (Bübchen) ve Sling Hediyeli Çekiliş



Geçtiğimiz günlerde Bübchen Türkiye'den deneyip yorumlamam için birkaç kozmetik ürünü geldi. Organik bebek/çocuk kozmetiği pazarında büyüğünden küçüğüne hemen her markanın çoğu  ürününü denemiş, ama nedense Bübchen'i es geçmiştim. Tuna'nın cildi de saçı da oyle çok hassas, alerjik ya da atopik olmadığı halde 5 yıldır organik ürünler kullanıyorum ve ürünleri gelir gelmez denedik.

Şampuanının kokusu cok guzel. Derinden, incecik gelen bir papatya kokusu var. Çabuk köpürüyor, çabuk durulanıyor. Yıkandıktan sonra saçı kazık gibi yapmıyor. Evet bebek saçını kazık gibi yapan organik şampuanlar gördüm ben. Biolane ve Urtekram'ı bu açıdan beğenmedim mesela. İkisi de saç şampuanı olarak başladıkları banyo hayatlarına, vücut şampuanı olarak devam ediyorlar. Bir de ben yüz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum kendilerini. Göz makyajı çıkarmada acayip iyiler, çünkü göz yakmadığından köpürte köpürte yıkayabiliyorsunuz.

Pişik kremini kasım sonu doğacak bebikoya ayırdım ama kolumun iç kısmına bir parça sürüp denedim. Yine dipten ve derinden, uçucu bir papatya kokusu geldi. Ciltte hemen emilmesi ve yoğurt gibi sıvanmaması da gayet güzel özellikler olarak kazındı hafızama. Tuna'da Desitin kulanmıştım cehaletten :) Pişik olmadan Desitin'i sıvamak ne kadar saçmaymış, şu aklımla fark ediyorum. Bu kez önleyici bir organik ürün kullanmayı planlıyorken Bübchen de listeme aldıklarım arasına girdi.

Son deneme ürünü bebek yağı. Tuna'ya hamileyken çatlak için Neutrogena yağ+aktardan aldığım bir yağ karışımı kullanmıştım. Bir de Body Shop'un body butter ve Lierac Phytolastil'ini kullanmıştım. O yağlı karışımlardan aklımda kalan tek sey yağlı güreşçi gibi kalakaldığım. Zira ciltte iyi emilmiyor, bir süre giyinemiyorsunuz falan filan. Kokularının iğrençliği de cabası. 
Bebeyi bekleyemeden Bübchen'in bebek yağını hemen kendimde denedim. Ve gördüm ki tam da aradığım çatlak önleyici ürün buymuş. Bir kere kokusu neredeyse hiç yok. Cilt, yağı hemen emiyor. Bebeye kullanmanız şart değil. Hafif bir nemlendirici arıyorsanız annelere de birebir.

Bu arada Bübchen ürünlerini tuniko'dan da alabilirsiniz. Fiyatları, piyasadaki çoğu ürüne göre oldukça uygun.

Bebek şampuanı seçerken nelere dikkat etmek gerek diyorsanız da bu linkteki yazıyı öneririm.



Gelelim tuniko'dan havadislere. Geçen yıl tescilini aldığım kendi markam NEKO ile 2.sezon sling üretimini-biraz gecikmeli de olsa- yapmayı başardım. "Eee ne olacak ki?" demeyin. Bu ülkede benim kadar ufak işletmeler için imalat yapmak bir eziyet. Küçük adetleri atolyeler begenmez, kumaş boyatmak istersin boyahane alacağın kumaşın kilosuna burun kıvırır. "Her renkten minimum 150 kg alman lazım bacım!" derler.. Derler de derler. Haliyle süreç tahminimden uzun sürdü ama tam içime sinen kumaş kalitesine ve renklere ulaştım. Bağımsız bir analiz kurumu olan SGS'ye de kumaşların hem kimyasal analizi hem de dayanıklılık testi yaptırdım. Sonuç: Kimyasal değerler kabul edilebilir sınırlar içinde. Aynı kalitede ürünü İngiltere'de bir firmaya da ihraç edeceğim için AB ülkeleri kriterlerini baz aldığımızı da belirteyim.

Ünlü bir markanın ürünlerini Türkiye'ye ithal etmektense kendi markamla yerli malı üretim yapmayı tercih ediyorum açıkçası. Çünkü:
- Bu şekilde ürünümün arkasında daha rahat durabiliyorum. Zira ürünün esnekliği, kumaş kalitesi.. hep kontrolüm altında. BENCE ideal olan wrap slingi bu şekilde üretebiliyorum
- Para içerde kalıyor. Fotoğrafçısından kumaşçısına atolyecisinden iplikçiye herkes, "helali hoş olsun" dediğim  yurdumun insanlarından oluşuyor. Milliyetçilikten fersah fersah uzak da olsam, hiç tanımadığım bir insana para kazandırmaktan açıkçası pek haz etmiyorum. 

İki gün önce yeni koleksiyonun fotoğraf çekimini yine Yeliz ve iki minnak bebeyle gerçekleştirdik. Bu kez fotoğrafçımız Figen Karavaş'la dış mekan tercih ettik. Hem yazı çağrıştırsın hem renklerin cıvıltısı daha güzel ortaya çıksın istedik. 
Bir de hep sorulan "ay yaz sıcağında wrap sling kullanılır mı?" sorusunun yanıtını da aramak bulmak istedim. 
Kullanılıyor arkadaş!
Biz çekimi 1 Temmuz günü, hava 30 derece sıcakken yaptık. Ağaç gölgesindeydik evet ama vakit tam da günün en sıcak saatleriydi. Bebeleri sadece body ile tutarsanız bu slingi rahatlıkla yazlık sling olarak kullanabilirsiniz çünkü dediğim gibi yazın da kullanılabilsin diye özel yaptırdım bu slingi. İncecik, tiril tiril ama buna rağmen dayanıklı....
İsterim ki bu çok çok içime sinen slinglerden birini okurlarıma hediye edeyim.
Tek yapmanız gereken bu postu FB, twitter ya da blog sayfaınzdan duyurmak ve istediğiniz renk slingi yorum olarak yazmak. (Renk seçenekleri haki, bej, fuşya, indigo mavisi, kırmızı, siyah, turkuaz ve sarı) 7 Temmuz Pazar akşam 21:00a dek vaktiniz var. Pazartesi talihli anneye/anne adayına maille bilgi vereceğim. 
Herkese bol şans :)

50 yorum:

  1. ahhh ilk yorum sanırım benimki ben istiyorummmm tabikiii arkadaşım için siyah isterim :)

    YanıtlaSil
  2. bende bende, kızım için fuşya pembe

    YanıtlaSil
  3. Bnde istiyorum. Face sayfamda https://m.facebook.com/?_rdr#!/home.php?soft=side-area&__user=1419623265
    Blogda
    http://pinardantatlar.blogspot.com/2013/07/annelere-ozel-cekilis.html?m=1

    indigo mavisi istiyorum aslinda farketmez erkek rengi olsun yeter. Tesekkurederim

    YanıtlaSil
  4. sling tutkunu bir anne olaraktan ve ikizlerimden birini uyutabilmemi saglayan tek gerec olan slingten kardesimin gelecek minik oglusuna hediye edebilmek icin cekilise katilmak istemekteyim...turkuaz super olurrr...

    YanıtlaSil
  5. bende kızım için istiyorum ürünlerinizin hepsi çok güzel turkuaz olabilir.

    YanıtlaSil
  6. Unknown olmusum duzelteyim:) turkuaza talibim:)))))

    YanıtlaSil
  7. valla oglumun adi da tuna,bilmem avantaj saglar mi?gazla aklimi
    kaybetmek uzereyim,bence cok lazim bana kirmizi guzel
    bir sling

    YanıtlaSil
  8. Kirmizi lutfen.tweeterda rt yapiyorum

    YanıtlaSil
  9. bübcheni merak edenelrden biride benim iyi oldu bu yorumu okuduğum..slinglerin renkleri süper,turkuaza talibim..twitterda duyurdum @gulinnozz olarak..

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. slingler harika! FB'da paylastim, oglum'a indigo mavisi cok yakisir :)(FB: Bahar Trk)

    YanıtlaSil
  11. icimde kaldi neko kullanamadim diye uzuluyordym, bakarsin bana cikar :) gozdealtay@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bize bübchen alerjı yaptı maalesef :( fb da paylaştım burayada yorum bırakayım bariii yapışık ikiz gibi yasıyoruz oğlumla turkuaz bır slıngımız olsa fena olmaz hanii :)

    YanıtlaSil
  13. Beni de çekilişe şeyet madem öyle. Kırmızı istiyorum pliz.

    YanıtlaSil
  14. Ne renk olsa kabulum kizim geliyor cok az kaldi=)))

    YanıtlaSil
  15. Geçen sene olsa atlardim ama bizimki artık kocaman oldu.
    Kendi markanı yaratmak harika olmalı. Fotograflar da nefis olmuş emeklerinize sağlık hepinizin. Nekonun yolu açık görünüyor. Hayırlı olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Süper işler çıkarıyorsun yine, sar bana her renginden, belki kuş taşa değer;)

    YanıtlaSil
  17. aaa süper bir çekiliş hemde ben bugün yarın normal doğumu beklerken ( 40 + 1 ) indigo mavisi lütfen :)

    YanıtlaSil
  18. paylaştım...ve 4 aylık kızım için mümkünse fuşya rengi istiyoruuum.. arabayla yalnız çıktığımızda çok zorlanıyorum...sevgiler mail: deccoratif@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. facede paylaştım çıkarsa turkuaz olursa sevinirim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. facebook adresimde paylaştım indigo mavisi istiyorum :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,kirmizisindan alabilirmiyim lutfen.mail:semraipezer@gmail.com RT yaptim
    Semra cengiz

    YanıtlaSil
  22. Bende isterim hem de coook. mumkunse siyah..

    YanıtlaSil
  23. Bende isterim hem de coook. mumkunse siyah..

    YanıtlaSil
  24. bende istiyorum :))) siyah olsun :))

    YanıtlaSil
  25. paylaştım.çok istiyorum bana çıksın...sarı renk lütfen

    YanıtlaSil
  26. "Tatil öncesi rahat bir sling alayım mı" derken bu yazıya rastlamam bir işaret mi? :) Hepsi harika görünüyor ama bej yaz rengim. (Twitterda paylaştım. Profilim BirAnneRenkleri)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selanlar. Random.org dan yaptigim cekiliste 27 no cikti. Yukardan baslayip sayinca gordum ki 27. sizsiniz. Adres,telefon ve renk seciminizi bekliyorum. Tebrikler. hulya@tuniko.com

      Sil
    2. Aaa gerçekten çok büyük sürpriz oldu :) Ben şanssızımdır diye çoktan siteden bakmaya başlamıştım, böyle daha hoş oldu valla :) Bilgileri gönderiyorum

      Sil
  27. fb ve rt ile duyurdum paylaştım çooook istiyorum bunu maddi nedenlerle alamayıp hep içimde kalan bişey, 6 aylık oğlum doğmadan öncedir bakarım oğlum 6 aylık oldu hala alamadım :( umarım şanslı olurum ve siyahı benim olur

    YanıtlaSil
  28. muhteşem renkler.. fotoğraflar harikaa.... yaz için "bej" isterim.. facede paylaştım.. şans belki güler:)

    YanıtlaSil
  29. kızım için fuşya istiyorummm dilek eker. Mail: dilek.erhan97@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. ben de isterim, indigo mavisi tercih ederim :)

    YanıtlaSil
  31. bende isterim indigo mavisi ya da siyah teşekkürler seplem@yahoo.com

    YanıtlaSil
  32. Bende kızım için istiyorum renk fuşya olabilir :)

    YanıtlaSil
  33. dedim ya arkadaşım için burdayım :) Hülya ayrıca beni sling denen güzellikle tanıştırdığınız için çok teşekkürler. yavrum 1 yaşına kadar göğsümde uyuydu :) ama sonra bel ağrılarım yüzünden zorlandım maalesef bıraktık ama sağlma olsaydım kullanabildiğim kadar kullanırdım.

    YanıtlaSil
  34. Büyük ihtiyaç,fuşya lütfeeen;)

    YanıtlaSil
  35. bende istiyorum. zaten halkalı sling kullanıyorum ama bundan da istiyorum. hem de bejini :)

    YanıtlaSil
  36. Çok tavsiye ediliyor ve bana diğer taşıma aparatlarına göre daha sempatik görünüyor. İndigo mavi güzel olur.

    YanıtlaSil
  37. merhaba, twitter hesabımdan rt yaptım, ben de talibim bu ürüne, indigo mavisi mümkünse :)

    YanıtlaSil
  38. bütün renkler birbirinden güzel ancak ben de kızım için fuşya isterim, FB de paylaştım Sibel Sağlam

    YanıtlaSil
  39. Bende istiyorum.Tuna için siyah sling almıştım senden bu da kırmızı olsun bakalım.

    YanıtlaSil
  40. Slinglerin kendileri de renkleri de çok güzel bayıldımm tekrardan hayırlı uğurlu olsun 😊 Eğer kazanabilirsem kızım için fuşya pembe veya turkuaz rengi slinglerden birini çok isterim. Twitterda paylaşımı yaptım @YaprakkYildiz yaprakyilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Facede paylaştım. Turkuaza talibim. Bu sefer umutluyum..

    2 soru: kışın da kullanılabilir mi? Farklı renklerin esnekliği farklı mıydı, öyle birşey okumuştum tekrar bulamadım, en azından önceki üründe.

    YanıtlaSil
  42. 7haftalık minik oğlum sarp'ın şansı bol olsun facebookta paylaştım indigo mavisi çok güzel

    YanıtlaSil
  43. Bübchen den sadece pişik kremi kullandım ve çok memnun kaldım... facede paylaştım :)... indigo mavisi çok güzel

    YanıtlaSil
  44. şuan gördüm umarım geç kalmadım çünkü çok istiyorum bunu, facede duyurdum bu güzel hediye etkinliğini. siyah yada kırmızı olsun ama benim olsun :)

    YanıtlaSil
  45. Herkese tesekkurler. Random.org ile cekilis yaptim ve 27.yorumcu kazandi.

    YanıtlaSil
  46. tüüüüüüüüüh kaçırdım, kardeşimin şansına girecektim

    YanıtlaSil
  47. 2,5 ayım kaldı ve ihtiyaç listelerine ekledin. teşekkürler

    YanıtlaSil