9 Ekim 2013 Çarşamba

Bebek Taşıma Haftası'na Özel Boba Çekilişi



İçinde bulunduğumuz hafta daha doğrusu 7-13 Ekim, 2013 tarihleri arası Uluslararası Bebek Taşıma Haftası olarak kutlanıyor. Babywearing International adlı organizasyonun başını çektiği etkinlikler çerçevesince hafta boyunca pek çok toplantı, seminer, yürüyüş, anneleri bilinçlendirme çalışmaları yapılıyor.



Ben de bu haftayı bir okuruma hediye vererek şenlendireyim istedim.
Hediyemiz Boba'nın en hafif, en pratik, en kompakt tasarımı Boba Air.

 
Tek yapmanız gereken 14 Ekim sabahına dek Boba Türkiye FB sayfasını begenmek ve bu posta yorum bırakmak.. FB hesabınız yoksa Twittter hesabını da takibe alabilirsiniz.


76 yorum:

  1. Bu hafta ypılacak bütün etkinliklere dahil olmak istedim birddn 😊 şansımı deniyeyim bakalım,bir babywearing sever olarak o şanaım bizden yana olmasını umarak,sevgiler 👍💕 twitterda takipteyim facetedr beğendim

    YanıtlaSil
  2. 2. Kez teyze olucam, onun şansına katılmalı :)

    YanıtlaSil
  3. Twitterda takip ediyorum FB beğendim :) umarım kazanan olurum ve bu hediye benim için hazırlık için ilk adım olur :)

    YanıtlaSil
  4. Almak istediğim bir ürün bakalım şans kısmet :)

    YanıtlaSil
  5. Boba air sahibi olmak hiic fena olmazdi .sevgiler

    YanıtlaSil
  6. neyse halim çıksın bobam :D

    YanıtlaSil
  7. Tesekkrler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bana çıksın bana çıksın bana çıkarsa iddiam kesin :) ahaha. Tuba K. Dilbaz.

    YanıtlaSil
  9. Tam da hangi modelini alsak diye baktığım bir zamanda karşıma çıktı hadi hayırlısı diyelim artık ufaktan hazırlıklara başlamışken şans bize güler belki (:

    YanıtlaSil
  10. Benden çok eşim hevesli ama ben ikimizin adına çekiliş hakkımı kullanmak istiyorum :) hadi bakalım şansımız ne getirecek? ;)

    YanıtlaSil
  11. Denemediğim bir boba kalmıştı. şansıma çıkarsa onu da deneriz:)

    YanıtlaSil
  12. bana çıkarsa pek memnun olurum

    YanıtlaSil
  13. Henüz 3 aylık hamileyim, zıpanın şansına. Sevgiler : )

    YanıtlaSil
  14. ben de eksik kalmayayayım:)

    YanıtlaSil
  15. Twitter da takipteyin FB da beğendim 20 günlük bebeğim var onun şansına olsun..

    YanıtlaSil
  16. İlk çocuğumda kullanamadık. İkinci yolda inşallah buna kısmet olur

    YanıtlaSil
  17. hamileyim bana çıksa ne iyi olur :))

    YanıtlaSil
  18. Tesekkurler sansimizi deneyelim bakalim :))

    YanıtlaSil
  19. 28 haftalık gebeyim, çıkarsa sevinirim :)

    YanıtlaSil
  20. videoları, fotoğrafları derken, gerçeği bizim olabilir belki :)

    YanıtlaSil
  21. Cok kullanisli gozukuyor, hadi hayirlisi:)

    YanıtlaSil
  22. bu renk de pek güzelmiş bizim olsa ya..

    YanıtlaSil
  23. merhabalar, bebeğim iki aylık ve sürekli kucak kucağayız :) fb sayfasını beğendim, boba da güzel görünüyor, sevgiler. Pakize Çetinkaya

    YanıtlaSil
  24. beğendim. herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  25. Bende istiyorum hemde çok...şanslı insanım vesselam...Twitter sayfasını da takipteyim...

    YanıtlaSil
  26. Ay inşallah bana çıkar çok istiyorum Facebook'ta beğendim Twitter da takibe aldım
    Nihal Çetinkaya

    YanıtlaSil
  27. Facebook sayfanızı beğendim, bana çıkarinşallah :) sümeyye

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. İlk bebeğini bekleyen kardeşim Aysan için çekilişe katılıyorum - inşallah bizim oğluşun şansı daha doğmadan başlar :) Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Bebek taşıma haftasını ilk kez duyuyorum sayenizde. Umarım en cok isteyen kişiye çıkar :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  31. telefondan o kadar şey yazdım yayınlayamamışım hey allah :))

    YanıtlaSil
  32. cuma bebek geliyor..bana çıksa ne süper olur :) fb'dan pelin Alphan kızılkan olarak beğendim..

    YanıtlaSil
  33. İlk çekiliş katılımım vatana,millete hayırlı olsun..Çıkarsa,napacam mecbur,yapacam ikinciyi artık:))))

    YanıtlaSil
  34. merhaba çekilişiniz hayırlı olsun..
    twitter sayfanızı beğendim eiffelif olarak
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. bana da çıksa süper olur yoksa alcaz yani gidip napalım :)

    YanıtlaSil
  36. Buna bende katilmak istiyorum tum islemler tamam eniseyilmaz@gmail.con

    YanıtlaSil
  37. bundan güzel hediye mi olur? bende boba carrier var. çok memnunum. bunu da doğum yapacak bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum. büyük sürpriz olur. tabi ki şansımız varsa :) sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Super bişey inşallah bana çıkar;)

    YanıtlaSil
  39. Çok güzel ve kullanışlı bir hediye, yaşasın kucaklanan bebeler, herkese bol şans tabi bana da... Sibel Sağlam

    YanıtlaSil
  40. hem gezmeyi hem de bebeğimi yanımda taşımayı seven bana gelsin inşallah :D

    YanıtlaSil
  41. Ah keske :)Daha gecen gün bakip ic geciriyordum :)
    Zeynep Akidil Taysun

    YanıtlaSil
  42. beğendim beğeniyorum istiyoruuum :))

    YanıtlaSil
  43. Merhaba beğendim şartlar tamam.

    YanıtlaSil
  44. kar kış demeden bebeğimi geztirmek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  45. Cok begendim..cikarsa ne muthis oluuur yaaa... isterim isteriiim;) facebookdan da begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar. random.org uzerinden yaptıgım çekilişe gore 50.yorumcu olarak siz kazandınız, tebrikler.
      hulya@tuniko.com a adres ve telefon bilgilerinizi yollar mısınız lutfen?

      Sil
  46. o kadar çok ihtiyacım var ki 3 çocuklu bir anne olarak, umarım bana çıkar face sayfasını beğendim gerisi kısmet...

    YanıtlaSil
  47. fb twitter blog yorum ok :) şans meleklerini de cagirdik mi bu is tamam;) Herkese bol sans..

    YanıtlaSil
  48. eee bana da bana da 1 tane gelsin allahım ne olurrrrrrrrrrrrr tut ellerimden.... :: )

    YanıtlaSil
  49. Elif'imin şansına inş.bize gelir de anne kız dışarı çıkabiliriz artık

    YanıtlaSil
  50. 1.yi yıllarca kucağımda taşıdım fıtık oldum
    2.yi kangurusuz taşırsam nooliim:)

    YanıtlaSil
  51. Bizim olsa hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  52. ogluşumun şansına bize çıksın :)

    YanıtlaSil
  53. Ben de sansimi denemk istedim..Kısmet :)

    YanıtlaSil
  54. harika bir ürün.6aylık bebeğim için
    face linkim:https://www.facebook.com/edaardic beğendim
    twiterda takibe aldım https://twitter.com/edda_1985
    eda ardıç
    edada12@mynet.com

    YanıtlaSil
  55. belki almama gerek kalmadan bana çıkar şans diyelim :)

    YanıtlaSil
  56. Merhaba, Facebook sayfasını ben de beğendim, hoş ürünleri de zaten beğenmiştim. Seçemiyorsanız bazı soruları cevaplayan bir mail gönderebilirsiniz demişsiniz, ama ben daha oğluma kavuşamadım. Ama taşımak için bir sling edinmeyi istiyorum. Hadi bakalım...

    YanıtlaSil
  57. merhaba, oğlum 8 aylık, karıkoca ikimizde de bel fıtığı var ve oğlanı kucakta taşımak ölüm... 4 aylık olduğundan beri satın almak istediğim bir ürün ama bütçeme çok fazla geldi. post'unuzu görünce çok heyecanlandım ve facebook, twitter hesaplarını beğendim, şansım açık olsun bakalım :)
    https://twitter.com/basaktemiztas https://www.facebook.com/#!/basak.temiztas

    YanıtlaSil
  58. Bugün tam 14 günlük olan ikiz oğullarımın şansına bize çıksın bu carrier:)

    YanıtlaSil
  59. herbiyerlerden takipteyim zaten :) hadi bakalım

    YanıtlaSil
  60. FB'ye ölesiye karşıyım, hayatta hesap açmam. O zaman mecbur bi twitter hesabı mi edineceğiz şimdi yani... alacağın olsun Boba! :)

    YanıtlaSil
  61. bende istiyorum geç kalmış sayılmam sanırım

    YanıtlaSil
  62. Umarım bana çıkar da minik Ateş'imle gezmeye çıkarız ;)

    YanıtlaSil
  63. Fb deb takipteyiz bir de bobamiz olsun :)

    YanıtlaSil
  64. Merhaba, bende bebek arabasindan mutsuz olan alya'min sansina katilmak istiyorum. Face sayfanizi ekledim. Herkese bol sans.

    YanıtlaSil
  65. 271.begeneniz insallah doguma 4hafta kala bize cikar.oglumun sansina :))

    YanıtlaSil
  66. Muhteşem... Şans bızede gül:)

    YanıtlaSil