12 Ocak 2014 Pazar

Anne Bebek Fuarı'na Buyrun


Zihnimin "draft" kutusunda yazılmayı beklenen bir ton yazı; Tuniko'yla ilgili bekleyen bir sürü işim varken, Tuna'nın H3N2 gribiyle imtihanı; İda'nın "ben de abimden hastalığı kaptım kapacam" direnişiyle mücadele ederken bir işe giriştik. İda'yı da kapıp (daha dogrusu eşim bizi arabayla kapıp) İstanbul'a fuara geliyorum. Hem de ziyaretçi olarak değil, bizzat katılımcı olarak...



CNR Expo'da 16-19 Ocak tarihleri arasında Anne-Bebek Fuarı gerçekleşecek. Toromanya.com'un kurucusu Tuğçe ile ortak bir stand aldık. 3.Hall'de F130-14 nolu stand bizim..



Fuarda Tuğçe'nin tükkanın ve benim tükkanın tüm ürünlerini inceleyip avantajlı fiyatlarla alabilirsiniz.





1 yorum:

  1. merhaba, benim yeni bir blogum var , harika pastalarım :) http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum sevgilerle :)

    YanıtlaSil